arrow_downward Tražene specifikacije
Klasifikacija: SUV automobil
Automobil mora biti nov i nekorišten!
Dimenzije automobila – nije specificirano (dimenzije upućuju isključivo na prostor u unutršnjosti kao i zapreminu prtljažnika, a to će biti zatraženo kroz druge elemente)
Međuosovinski razmak: 2800 mm (ova veličicina utiče direktno na prostor u unutrašnjsti, posebno onaj na zadnjoj klupi, a broj je zaokružen na stotice. Tolerancije u minus do 25 milimetara (1 inč), a u plus ih nema i prihvataju se sve veće dimenzije.)
Zapremina prtljažnika do pokrivke: Najmanje 150 litara po putniku (pet putnika), s tolerancijom do 5 posto u minus. Broj je zaokružen na cijelu vrijednost po putniku i zadata je tolerancija u minus kako bi se izbjeglo vezanje za jednu vrijednost. Tolerancije u plus nemaju ograničenje. Zapremina se mjeri kada je zadnja klupa dostupna za sjedenje 3 osobe, dakle nije preklopljen naslon sjedišta!
Broj sjedišta: pet (5)
Pogon: na sve točkove tip permanentni s tim da ukoliko se radi o rasporedu snage, jedan par točkova ne smije dobijati manje od 10 posto snage. (izbjegava se da dva točka uopće ne dobijaju snagu u zavisnosti od uslova na putu jer bi to bio onda povremeni pogon ana četiri točka)
Motor: dizel ciklus sagorijevanja goriva (motori koji rade na dizel principu sagorijevanja goriva imaju veći koeficijent iskorištenja motora, dugotrajniji su, umaju veći moment u niskom režimu rada, i daju automobilu veću vrijednost kod prodaje kao rabljenog).
Radna zapremina motora i broj cilindara: nije specificirano (specificiranjem radne rapremine i broja cilindara motora može se specifikacijom suziti izbor na vrlo mali broj motora, a stavljanjem specifične snage, najvećeg momenta i da je automobil nov i ne korište propisuje se dovoljno elemenata za dobijanje adekvatnog motora)
Najveća snaga motora: 60 kiloWatta po toni mase automobila (s obzirom da se radi o SUV vozilu i vozilu koje ima pogon na sve točkove, neralno bi bilo tražiti više, a specificirati najveću snagu motora bez osvrtanja na masu je neispravno i nepraktično, i opet sužava broj motora koji mogu biti ponuđeni).
Najveći obrtni moment motora: Najmanje 190Nm po toni mase automobila (odstupanje u minus može biti do 1 posto, jer svi proizvođači imaju dovoljnu paletu motora da ovo zadovolje)
Broj obrtaja pri kojem se ostvaruje najveći obrtni moment motora: ne više od 1.900 obr/min (svi noviji dizel motor imaju obrtni moment koji se ostvaruje pri ovom broju obrtaja ili manjem)
Mjenjač: automatski, čija je veza sa motorom ili preko spojnice sa dvije lamele, ili preko hidrodinamičke spojnice (ovo su jedina dva načina prenosa snage sa motora na mjenjač, i nijedno se ne isključuje)
Kočnice: disk kočnice i na prednjim i na zadnjim točkovima
Ostala oprema:
• Centralno zaključavanje i ključ sa daljinskim zaključavanjem, ili napredniji sistem (ovo je praktično danas kod svih automobila uobičajno)
• Imobilizer – zaštitni element od krađe vozila (ima ga svaki automobil godinama unazad)
12 Voltna utičnica u kabini i USB utor (za punjenje laptopa i/ili mobilnih telefonskih aparata, i praktično je oprema koju posjeduje svaki novi automobil godinama unazad)
• Dnevna svjetla (oprema koja je unesena u ZOBS i unazad nekoliko godina je posjeduje svaki novi automobil)
• ABS sistem protiv blokiranja točkova kod kočenja (priznat od Euro NCAP-a kao element sigurnosti koji se ocjenjuje kod testova sigurnosti ove nezavisne evropske institucije)
• ESC sistem stabilnosti (priznat od Euro NCAP-a kao element sigurnosti koji se ocjenjuje kod testova sigurnosti ove nezavisne evropske institucije)
• Naplaci (felge) – ne veće od 17 inča i ne manje od 16 inča, aluminijske (veći promjer drastično povećava cijenu pneumatika pa time i održavanje vozila)
• indikator za pritisak u gumama
• Podešavanje visine prednjeg sjedišta za vozača
• Klima uređaj - automatski ili manuelni
• Svjetla za maglu naprijed – obavezna (priznat od Euro NCAP-a kao element sigurnosti koji se ocjenjuje kod testova sigurnosti ove nezavisne evropske institucije)
• Prednji zračni jastuci za vozača i suvozača - (priznat od Euro NCAP-a kao element sigurnosti koji se ocjenjuje kod testova sigurnosti ove nezavisne evropske institucije)
• Bočni zračni jastuci na prednjim sjedištima (priznat od Euro NCAP-a kao element sigurnosti koji se ocjenjuje kod testova sigurnosti ove nezavisne evropske institucije)
• Tempomat i limitator brzine (priznat od Euro NCAP-a kao element sigurnosti koji se ocjenjuje kod testova sigurnosti ove nezavisne evropske institucije)
• Putni računar
• Radio uređaj sa najmanje četiri zvučnika (najmanji broj zvučnika koje danas ugrađuju proizvođači)
• Rezervni točak (normalnih ili umanjenih dimenzija)