arrow_downward Tražene specifikacije
1. Osnovni podaci
- Kamion namijenjen za rudarske uslove eksploatacije prema proizvođačkoj klasifikaciji sa pogonom na svim točkovima (6x6)
2. Motor
- Dizel, minimalno 12000 cm3, minimalne snage 300 kW i minimalno obrtnog momenta 2000 Nm u rasponu od 1000 do 1400 rpm
- Ekološka norma minimalno EURO 5
3. Mjenjač
- Manuelni
- Minimalan broj brzina unaprijed 16 i minimalan broj brzina unazad 2
4. Kabina
- upravljač na lijevoj strani sa hidrauličnim servo upravljanjem
- kratka kabina iznad motora (COE) sa nagibom
- minimalno 2 sjedišta
- klima i nezavisno grijanje kabine (nezavisno od motora)
5. Kočnice
- odvojeni kočioni sistem - operativna, vanredna, parkirna i motorna kočnica
6. Osovine
- prednja osovina: upravljiva, pogonska, nezavisno vješanje sa oscilirajućim visećim poluosovinama, sa aktivnim pogonom, sa blokadom diferencijala, vazdušnim jastucima i teleskopskim amortizerima
- zadnje osovine: pogonske, nezavisno vještanje sa oscilirajućim visećim poluosovinama, blokadom diferencijama, vazdušnim jastucima u kombinaciji sa opreugama, anti-roll bar (poprečni stabilizator)
7. Ostale tehničke karakteristike
- krug okretaja: maksimalno 20 m
- napadni ugao vozila minimalno 30 stepeni
- nosivost: minimalna nosivost 25 tona, maksimalno dozvoljeno opterećenje na zadnjim osovinama najmanje 30 tona (2x15 tona), a na prednjoj osovini najmanje 8 tona
8. Oprema
- zvučni signal za vožnju unazad
- elektropodizači prozora
- sjedišta sa naslonima za glavu i sigurnosnim pojasevima
- ključevi vozila - kodirani
- upaljač - podesiv
Tehničke karakteristike nadogradnje autocisterne za vodu:
1. Nova nadogradnja
2. Rezervoar tipa "elisa" ili "kofer" izrađen od čelika St 52-3 debljine 3 mm, zapremine min. 17 m3
3. Rezervoar mora biti izrađen sa valobranima (pregrade) za ublažavanje talasanja
4. Na gornjoj strani rezervoar mora imati revizioni otvor, sa poklopcem i zaptivkom, min. o 500 mm
5. Prelivna cijev za odušivanje
6. Na prednjem dancu obezbijeđena kontrola nivoa tečnosti
7. Sa bočnih strana cijelom dužinom ugrađena dva aluminijumska korite za smještaj crijeva dimenzije min 200x100
8. Punjenje rezervoara preko posebne hidrantske spojke smještene na zadnjem dijelu na sredini rezervoara tip C, DN 52 i priključnog crijeva o 38 (EN ISO 1307)
9. Na zadnjoj strani rezervoara (vozila) postavljena dva priključka tip C, DN 52 za crijeva o 38 (EN ISO 1307) za ručno pranje pod pritiskom, ispred kojih se nalaze kuglasti ventili pomoću kojih se crijeva mogu pojedinačno uključivati
10. Na zadnjoj strani rezervoara (vozila) na priključku za punjenje obezbijediti postavljanje cijevi sa min. 4 slavine dimenzije 1/2" za točenje pitke vode (isporučuje se uz vozilo)
11. Na zadnjem dijelu vozila postavljen montažno-demontažni ram, koji je pričvršćen za šasiju vozila, sa min. 4 mlaznice za pranje iz kabine (podizanje-spuštanje) a krajnje mlaznice sa dva stepena slobode (podizanje-spuštanje i lijevo-desno), kao i uključenje/isključenje mlaznica. Mlaznice za prskanje na zadnjem dijelu vozila mora da formira mlaz vode u formi lepeze minimalne širine prskanja 10 metara
12. Pritisak u sistemu vode ostvaruje se preko pumpe sa Q-H karakteristikom: H minimalno 55 m pri dotoku Q od 700 l/min, u projektovanom režimu rada
13. Vodena pumpa treba da ima funkciju za samopunjenje, pražnjenje i stvaranje pritiska za prskanje preko mlaznica i pranje preko priključnog crijeva
14. Ugrađen mjerač radnjih sati nadogradnje
15. Pogon pumpe preko kardana sa izvoda snage na mjenjaču
16. Priložiti dva crijeva minimalne dužine 8 m sa odgovarajućim mlaznicama za ručno pranje trase
17. Cisterna pjeskarena, temeljno ofarbana i završno lakirana u boji kabine vozila
18. Na zadnjem dijelu vozila postavljeno upozoravajuće narandžasto "LED-STROB" svjetlo