library_books Nabavka vatrogasnog vozila za teritorijalnu vatrogasnu jedinicu Bratunac

arrow_downward Tražene specifikacije

NAMJENA VOZILA
Vatrogasno vozilo za gašenje vodom i pijenom VP 2500/250 po konstrukciji i opremljenosti pripada grupi NAVALNIH VOZILA i namenjeno je za brze intervencije gašenja požara čvrstih zapaljivih materija, požara lako zapaljivih tečnosti i gasova. Kabina omogućava prevoz 6 vatrogasaca i vozača. Vozilo je snadbeveno vatrogasnom pumpom sa instalacijom i rezervoarima za vodu i pijenilo.
2. PODVOZAK
DIMENZIJE
Međuosovinsko rastojanje min 3800 mm
Minimalno osovinsko opterećenje: Prednja osovina min 5100 kg Zadnja osovina min 9500 kg
Ukupna dozvoljena masa max 16.000 kg
Pogon-zadnja osovina /konfiguracija: 4 x 2

MOTOR
Snaga: min 250 KS -
Min Euro 5 norma izduvnih gasova -
6-cilindrični linijski motor -
Direktno ubrizgavanje -
Mjenjač :Min Manuelni 6+1 -
Kočioni system : ABS,ABD,EBD
Elektrika: - Voltaža 24 V - Alternator 28/70 V/A -
Tip farova: halogen

- Amortizeri : teleskopski hidraulični - Rezervoar min 200 litara - Pneumatici 285/70 R 19,5 - Zadnji točkovi: dupli
PTO - Usklađen sa vatrogasnom pumpom
OPREMA VOZILA: - Kabina produžena (1+2+4) sjedišta u crvenoj boji ral 3000 - Manuelna klima u kabini vozaca - Prenosni odnos diferencijala min 4,63 - Elektronski ograničena brzina na 90 km/h - Alternator 70A - Vazdušni kompresor min 225 cc - Širina vanjskih ogledala min 2600 mm - Pneumatsko sjedište vozača - Suvozačko sjedište sa 2 mjesta - Električno pomjerljivi prozori - Standardno grijanje kabine - Manuelno podizanje kabine - Osvjetljenje instrument table - Digitalni tahograf -Zvucni signal za voznju unazad - Centralno postavljena izduvna cijev - Urea rezervoar min 25 Lit. - Motorna kočnica - Podmetači za točkove - Upozoravajući trougao - Komplet prve pomoći - Standardni zadnji branik - Rezervni točak - Nasloni za glavu na svim sjedištima - Sigurnosni pojasevi na svim sjedištima - Grijani urea rezervoar - Manuelni prekidač strujnog kola - Zavjesice za blato - Immobiliser - Akumulatori min 143 Ah - Grijani predfilter - Priprema za montažu vatrogasnog aparata - Isušivač vazduha sa grijačem - Zatamnjena stakla - Konvertor napona 24/12V - Dizalica - Rezervni točak - Eksterna zaštita od sunca - Svjetla za maglu - Ekspanzioni modul - Električno podesivi i grijani retrovizori - Tempomat - Vitlo (električno) sa sajlom,dužine 30 m sa kukok ugradjeno na prednjem dijelu vozila. 3. NADGRADNJA

3.1. Rezervoar za vodu
Rezervoar za vodu treba biti oslonjen na metalni pomoćni ram, preko elastičnih oslonaca koji sprečavaju torziona uvijanja, zapremine 2500 l i da je izrađen od kvalitetnog nerđajućeg čelika (prohrona), sa pregradama za ublažavanje talasanja vode u vožnji, revizionim otvorom prečnika 500 mm, sa prelivnom cevi (oduškom za pritisak i vakuum) i električnim meračem nivoa. Na desnoj bočnoj strani rezervoara ugraditi priključak sa ventilom i spojnicom prečnika Ø75 mm („B“) za hidrantsko punjenje. Priključci na rezervoaru, za punjenje i pražnjenje rezervoara preko pumpe, da budu spojeni sa pumpom preko elastičnih veza.
3.2. Rezervoar za pjenilo
Rezervoar za pjenilo zapremine 250 l, izraditi od kvalitetnog nerđajućeg čelika (prohrona). Treba da je snabdeven otvorom za punjenje, oduškom za nadpritisak i vakuum (AT ventil), ventilom za pražnjenje i električnim meračem nivoa.
3.3. Pumpni agregat
Pumpni agregat smestiti u zadnje spremište koji se sastoji od vatrogasne pumpe srednjeg i visokog pritiska i instalacije. Vatrogasna pumpa izrađena od kvalitetne legure aluminijuma površinski obrađena na povećanu otpornost od korozije. Osovina pumpe je od nerđajućeg čelika. U sastavu pumpe treba biti ugrađen dvoklipni uređaj za povlačenje vode iz spoljašnjih izvora sa visine do 7,5m. Uređaj se mora automatski uključivati i isključivati kada pumpa dostigne pritisak od 2 bar. Pogon pumpe se vrši preko kardanskih vratila od pomoćnog pogona na menjaču, koji se uključuje iz kabine vozila. Kapacitet pumpe pri istovremenom radu normalnog i visokog pritiska: - protok pri srednjem pritisku min.1500-2000 lit/min pri 10 bara i usisnoj visini 3m - protok pri srednjem pritisku max.2700 do 3200 l/min pri 10 bara - protok pri visokom pritisku max.350 do 400 l/min pri 40 bara Pumpa mora imati automatsku zaštitu od pregrevanja. Konstrukciju pumpe izvesti tako da može da radi samo sa srednjim pritiskom, ili istovremeno, i sa normalnim i sa visokim pritiskom. Pumpe trebaju biti fizički razdvojene tako da u slučaju kvara pumpe visokog pritiska, može se nastaviti rad sa pumpom srednjeg pritiska. Pumpa mora imati: dva izlaza sredweg pritiska „Štorz“ 75 mm izvedena lijevo i desno n zadnjem dijelu vozila:mogućnost potpunog ručnog pražnjenja vode radi sprečavanja mržnjenja pri niskim temperaturama: veliki prekidač (sklopku) za hitno zaustavljanje u slučaju nužde.
3.4. Vitla za brzu intervenciju
Vitlo srednjeg pritiska , sa 30m nestišljivog gumenog creva, unutrašnjeg prečnika Ø25 i mlaznicom za vodu ili penu kapaciteta 200 l/min pri 8 bar – sa mogućnošću podešavanja oblika mlaza (pun – raspršen), smestiti u zadnje spremište sa lijeve strane vozila. U zadnjem spremištu sa desne strane smestiti vitlo visokog pritiska sa 60 m nestišljivog gumenog creva unutrašnjeg prečnika Ø19 mm i mlaznicu za vodu kapaciteta 200 lit/min pri 40 bara sa mogućnošću regulacije oblika mlaza pun-raspršen, i dodatkom za pjenu koji se postavlja na mlaznicu i omogućava gašenje pjenom.
3.5. Instalacija vode i pjenila
Instalaciju izraditi od čeličnih cevi zaštićenih toplim cinkovanjem. Priključak za usis iz rezervoara sa leptirastim ventilom i elastičnom vezom, priključak za povlačenje vode van vozila sa

spojnicom Ø110 mm, dva potisna priključka sa potisno nepovratnim ventilima i spojnicama Ø75 mm, priključci za vitla visokog i srednjeg pritiska sa elastičnom vezom. U sklopu instalacije ugraditi mešač vode i pjenila kojim se ručno reguliše procenat mešanja u zavisnosti od protoka ka potrošačima. Zadati procenat mešanja može biti u rasponu od 1% - 6%. Sve sitne elemente instalacije vode i penila (kolena, račve, spojnice) izraditi od nerđajućih materijala.
3.6. Komandna tabla pumpe
Komandnu tablu pumpe smestiti u zadnje spremište i opremiti svim potrebnim komandama i instrumentima što omogućava upravljanje i kontrolu rada uređaja sa jednog mesta. Komande: osvetljenje komandne table, glavni prekidač, punjenje rezervoara - kružni tok vode, komanda za penilo u mešač, ispiranje instalacije, vitla visokog i srednjeg pritiska, procenat mešanja penila i tasteri za regulisanje broja obrtaja motora. Instrumenti: manometar srednjeg pritiska (0÷25bar), mano-vakuumetar, manometar visokog pritiska (0÷60bar), električni merači nivoa vode i nivoa penila, brojač časova rada pumpe, signal uključenosti pomoćnog pogona.
3.7. Nadgradnja i spremišta za opremu
Izraditi od nerđajućih Al-profila, međusobno spojenih zavarivanjem i vijčanim vezama. Unutrašnji prostor obložen je aluminijumskim eloksiranim rebrastim limom. Krov nadgradnje obložiti aluminijumskim eloksiranim rebrastim limom - neklizajućim, ugraditi nosače za lestve i zaštitnu ogradu. Bočne stranice kao i zadnji boks treba da se zatvaraju aluminijumskim rolo vratima koja sprečavaju prodor vode i prašine. Aluminijumska rolo vrata treba da se zatvaraju spoljašnjim bravljenjem. U spremištima postaviti nosače i pregrade za svu predviđenu opremu. Na zadnjem delu vozila sa desne strane ugraditi sklopive ljestve za penjanje na krov.
3.8. Svetlosno-zvučna instalacija
Svetlosno zvučna signalizacija treba da sadrži integralni uređaj na kabini, preko cijele širine krova,četiri integrisana rotirajuća svijetla i trozvučnu elektronsku sirenu i pojačalo snage 100 W. Uređaj mora da poseduje i sistem razglasa sa ugrađenim mikrofonom. Upravljanje se vrši preko komandnog pulta u kabini vozila. Boksove za smeštaj opreme i prostor za pumpu osvijetliti, a na spoljašnjim bočnim ivicama krova nadgradnje, sa leve i desne strane, postaviti po dva reflektora snage 70W za osvetljavanje prostora oko vozila. Na zadnjem delu vozila ugraditi dva bljeskajuća svijetla. Na prednjem desnom delu kabine ugraditi radni far.
4. FINALNA OBRADA I BOJA VOZILA
Donje površine antikorozivno zaštititi. - Kabinu i nadgradnju obojiti crvenom bojom RAL 3000, - Branike i blatobrane obojiti bijelom bojom RAL 9010 - Šasija oroginalna boja proizvođača - Unutrašnjost nadgradnje srebrna RAL 9006 - Mjesto podmazivanja žuta RAL 1016 - Vatrogasno vozilo svjetlosnu i zvučnu signalizaciju prema internacionalnim standardima, - Vozilo mora biti vidljivo označeno natpisom VATROGASCI(na prednjoj strani vozila)ispisana kvalitetnom bijelom reflektujućom folijom,na vratima kabine postaviti amblem vatrogasne jedinice,na bočnim stranama vozila postaviti broj 123 sa telefonskom slušalicom iznad od kvalitetne reflektujuće folije.

5. OPREMA U VOZILU:
Sva oprema je u skladu sa EN normama i pričvršćena na svoja ležišta u spremnicima.
1. penjačko uže Ø 20 mm (dužina 25 metara).................................................. 1 kom. 2. lično – zaštitno uže Ø 20 mm, dužine 3 metra ............................................. 2 kom. 3. ključ za spojke – univerzalni (ABC) .............................................................. 4 kom. 4. sabirnica B/2C .............................................................................................. 1 kom. 5. razdelnica B/CBC sa ručicama (loptasti ventili) za otvaranje i zatvaranje ..................................................................................................... 2 kom. 6. prelazna spojka B/C ....................................................................................... 2 kom. 7. prelazna spojka A/B ....................................................................................... 1 kom. 8. potisno crijevo ''B'' dužine 15 metara ............................................................... 6 kom. 9. potisno crijevo ''C'' dužine 15 metara ..............................................................10 kom. 10. nosači crijeva................................................................................................... 16 kom. 11. držači crijeva.................................................................................................... 10 kom. 12.vitla za brzu intervenciju za srednji i visoki pritisak 2 kom 13. mlaznica za tešku pjenu 200 litara u minuti ................................................... 1 kom. 14. mlaznica za srednju pjenu 200 litara u minuti ............................................... 1 kom. 15..hidrantski nastavak B/2C (Ø 75 mm / 2 x Ø 52 mm) ..................................... 1 kom. 16. hidrantski ključ ''T'' ..................................................................................... 1 kom. 18. merdevine – nastavljače – 3 dela – aluminijumske (na krovu vozila) ............ 1 kom. 17. vatrogasni aparat tipa ''S'' – 9 ........................................................................ 2 kom. 18. vatrogasni aparat tipa ''CO2'' – 5 .................................................................... 2 kom. 19. komplet prve pomoći ..................................................................................... 1 komplet 20. slijepa spojka Ø 52 mm ................................................................................... 4 kom. 21. slijepa spojka Ø 75 mm ................................................................................... 4 kom. 22. usisno crijevo Ø 110 mm , L=1.6m.....................................................................4 kom. 23.usisna korpa Ø 110 mm................................................................................... 1 kom. 24. torbica sa kanapom.......................................................................................... 1 kom. 25. hidraulični alat za tehničke intervencije: - Agregat Motor: 4-taktni Snaga: do 1,6 kw Nominalni radni pritisak: do 700 bar Protok-nizak pritisak: do 3,2 l/min Protok-visok pritisak: do o,7 l/min Maksimalna zapremina rezervoara ulja: 3,0 l
- Kombinovane makaze Sila siječenja do 492 KN Siječe pun čelični lim Ø 35 mm Sila razupiranja do 38 KN Dužina razupiranja do 368 mm Sila povlačenja do 61 KN Dužina povlačenja do 382 mm
-Crijevo Tip i priključci: mono priključak Instalacija sa dvije konekcije Instalacija radnog i povratnog pritiska u 1 crijevu i 1 spojci Dužina.Max 10 m 26. Uređаj zа provetrаvаnje,izvlаčenje dimа,gаsovа i stvаrаnje lаke pijene: četverotаktni benzinski motor,kаpаcitet protokа vаzduhа(podpritiskа i nаdpritiskа) min 12.000 m3/h, težinа do 45 kg, crijevo rebrаsto izrаđeno od negorivog mаterijаlа,otporno nа аbrаziju, hаbаnje,otporno nа nаdpritisаk koje se stvаrа korišćenjem ventilаtorа, dimenzije fi 500 , dužine 5000 mm smešten u čelični rаm,težine do 20 kg, kаpаcitet uređаjа zа stvаrаnje lаke pijene 100 m3/min,procenаt miješаnjа :0-6 % sа pvc crijevom dimenzije Ø 500,dužine 10 000 mm,težine do 20 kg....................................................1 kpl.
GARANCIJA I SERVISIRANJE:
garancija minimalno 2 godine i da isporučeno vozilo ima ovlaštenog servisera na prostoru BiH.
1. NAMJENA VOZILA
Vatrogasno vozilo za gašenje vodom i pijenom VP 2500/250 po konstrukciji i opremljenosti pripada grupi NAVALNIH VOZILA i namenjeno je za brze intervencije gašenja požara čvrstih zapaljivih materija, požara lako zapaljivih tečnosti i gasova.
Kabina omogućava prevoz 6 vatrogasaca i vozača.
Vozilo je snadbeveno vatrogasnom pumpom sa instalacijom i rezervoarima za vodu i pijenilo.

2. PODVOZAK
DIMENZIJE
Međuosovinsko rastojanje min 3800 mm
Minimalno osovinsko opterećenje:
Prednja osovina min 5100 kg
Zadnja osovina min 9500 kg
Ukupna dozvoljena masa max 16.000 kg
Pogon-zadnja osovina /konfiguracija: 4 x 2
MOTOR
- Snaga: min 250 KS
- Min Euro 5 norma izduvnih gasova
- 6-cilindrični linijski motor
-Direktno ubrizgavanje
- Mjenjač: Min Manuelni 6+1
- Kočioni system: ABS,ABD,EBD Elektrika:
- Voltaža 24 V
- Alternator 28/70 V/A
- Tip farova: halogen
- Amortizeri : teleskopski hidraulični
- Rezervoar min 200 litara
- Pneumatici 285/70 R 19,5
- Zadnji točkovi: dupli

PTO
- Usklađen sa vatrogasnom pumpom

OPREMA VOZILA:
- Kabina produžena (1+2+4) sjedišta u crvenoj boji ral 3000
- Manuelna klima u kabini vozaca
- Prenosni odnos diferencijala min 4,63
- Elektronski ograničena brzina na 90 km/h
- Alternator 70A
- Vazdušni kompresor min 225 cc
- Širina vanjskih ogledala min 2600 mm
- Pneumatsko sjedište vozača
- Suvozačko sjedište sa 2 mjesta
- Električno pomjerljivi prozori
- Standardno grijanje kabine
- Manuelno podizanje kabine
- Osvjetljenje instrument table
- Digitalni tahograf
-Zvucni signal za voznju unazad
- Centralno postavljena izduvna cijev
- Urea rezervoar min 25 Lit.
- Motorna kočnica
- Podmetači za točkove
- Upozoravajući trougao
- Komplet prve pomoći
- Standardni zadnji branik
- Rezervni točak
- Nasloni za glavu na svim sjedištima
- Sigurnosni pojasevi na svim sjedištima
- Grijani urea rezervoar
- Manuelni prekidač strujnog kola
- Zavjesice za blato
- Immobiliser
- Akumulatori min 143 Ah
- Grijani predfilter
- Priprema za montažu vatrogasnog aparata
- Isušivač vazduha sa grijačem
- Zatamnjena stakla
- Konvertor napona 24/12V
- Dizalica
- Rezervni točak
- Eksterna zaštita od sunca
- Svjetla za maglu
- Ekspanzioni modul
- Električno podesivi i grijani retrovizori
- Tempomat
- Vitlo (električno) sa sajlom,dužine 30 m sa kukok ugradjeno na prednjem dijelu vozila.

3. NADGRADNJA
3.1. Rezervoar za vodu
Rezervoar za vodu treba biti oslonjen na metalni pomoćni ram, preko elastičnih oslonaca koji sprečavaju torziona uvijanja, zapremine 2500 l i da je izrađen od kvalitetnog nerđajućeg čelika (prohrona), sa pregradama za ublažavanje talasanja vode u vožnji, revizionim otvorom prečnika 500 mm, sa prelivnom cevi (oduškom za pritisak i vakuum) i električnim meračem nivoa.
Na desnoj bočnoj strani rezervoara ugraditi priključak sa ventilom i spojnicom prečnika Ø75 mm („B“) za hidrantsko punjenje. Priključci na rezervoaru, za punjenje i pražnjenje rezervoara preko pumpe, da budu spojeni sa pumpom preko elastičnih veza.
3.2. Rezervoar za pjenilo
Rezervoar za pjenilo zapremine 250 l, izraditi od kvalitetnog nerđajućeg čelika (prohrona). Treba da je snabdeven otvorom za punjenje, oduškom za nadpritisak i vakuum (AT ventil), ventilom za pražnjenje i električnim meračem nivoa.
3.3. Pumpni agregat
Pumpni agregat smestiti u zadnje spremište koji se sastoji od vatrogasne pumpe srednjeg i visokog pritiska i instalacije.
Vatrogasna pumpa izrađena od kvalitetne legure aluminijuma površinski obrađena na povećanu otpornost od korozije. Osovina pumpe je od nerđajućeg čelika.
U sastavu pumpe treba biti ugrađen dvoklipni uređaj za povlačenje vode iz spoljašnjih izvora sa visine do 7,5m. Uređaj se mora automatski uključivati i isključivati kada pumpa dostigne pritisak od 2 bar.
Pogon pumpe se vrši preko kardanskih vratila od pomoćnog pogona na menjaču, koji se uključuje iz kabine vozila.
Kapacitet pumpe pri istovremenom radu normalnog i visokog pritiska:
- protok pri srednjem pritisku min.1500-2000 lit/min pri 10 bara i usisnoj visini 3m
- protok pri srednjem pritisku max.2700 do 3200 l/min pri 10 bara
- protok pri visokom pritisku max.350 do 400 l/min pri 40 bara
Pumpa mora imati automatsku zaštitu od pregrevanja.
Konstrukciju pumpe izvesti tako da može da radi samo sa srednjim pritiskom, ili istovremeno, i sa normalnim i sa visokim pritiskom. Pumpe trebaju biti fizički razdvojene tako da u slučaju kvara pumpe visokog pritiska, može se nastaviti rad sa pumpom srednjeg pritiska.
Pumpa mora imati: dva izlaza sredweg pritiska „Štorz“ 75 mm izvedena lijevo i desno n zadnjem dijelu vozila:mogućnost potpunog ručnog pražnjenja vode radi sprečavanja mržnjenja pri niskim temperaturama: veliki prekidač (sklopku) za hitno zaustavljanje u slučaju nužde.
3.4. Vitla za brzu intervenciju
Vitlo srednjeg pritiska , sa 30m nestišljivog gumenog creva, unutrašnjeg prečnika Ø25 i mlaznicom za vodu ili penu kapaciteta 200 l/min pri 8 bar – sa mogućnošću podešavanja oblika mlaza (pun – raspršen), smestiti u zadnje spremište sa lijeve strane vozila.
U zadnjem spremištu sa desne strane smestiti vitlo visokog pritiska sa 60 m nestišljivog gumenog creva unutrašnjeg prečnika Ø19 mm i mlaznicu za vodu kapaciteta 200 lit/min pri 40 bara sa mogućnošću regulacije oblika mlaza pun-raspršen, i dodatkom za pjenu koji se postavlja na mlaznicu i omogućava gašenje pjenom.
3.5. Instalacija vode i pjenila
Instalaciju izraditi od čeličnih cevi zaštićenih toplim cinkovanjem. Priključak za usis iz rezervoara sa leptirastim ventilom i elastičnom vezom, priključak za povlačenje vode van vozila sa
spojnicom Ø110 mm, dva potisna priključka sa potisno nepovratnim ventilima i spojnicama Ø75
mm, priključci za vitla visokog i srednjeg pritiska sa elastičnom vezom.
U sklopu instalacije ugraditi mešač vode i pjenila kojim se ručno reguliše procenat mešanja u zavisnosti od protoka ka potrošačima. Zadati procenat mešanja može biti u rasponu od 1% - 6%.
Sve sitne elemente instalacije vode i penila (kolena, račve, spojnice) izraditi od nerđajućih materijala.
3.6. Komandna tabla pumpe
Komandnu tablu pumpe smestiti u zadnje spremište i opremiti svim potrebnim komandama i instrumentima što omogućava upravljanje i kontrolu rada uređaja sa jednog mesta.
Komande: osvetljenje komandne table, glavni prekidač, punjenje rezervoara - kružni tok vode, komanda za penilo u mešač, ispiranje instalacije, vitla visokog i srednjeg pritiska, procenat mešanja penila i tasteri za regulisanje broja obrtaja motora.
Instrumenti: manometar srednjeg pritiska (0÷25bar), mano-vakuumetar, manometar visokog pritiska (0÷60bar), električni merači nivoa vode i nivoa penila, brojač časova rada pumpe, signal uključenosti pomoćnog pogona.
3.7. Nadgradnja i spremišta za opremu
Izraditi od nerđajućih Al-profila, međusobno spojenih zavarivanjem i vijčanim vezama. Unutrašnji prostor obložen je aluminijumskim eloksiranim rebrastim limom.
Krov nadgradnje obložiti aluminijumskim eloksiranim rebrastim limom - neklizajućim, ugraditi nosače za lestve i zaštitnu ogradu.
Bočne stranice kao i zadnji boks treba da se zatvaraju aluminijumskim rolo vratima koja sprečavaju prodor vode i prašine. Aluminijumska rolo vrata treba da se zatvaraju spoljašnjim bravljenjem.
U spremištima postaviti nosače i pregrade za svu predviđenu opremu.
Na zadnjem delu vozila sa desne strane ugraditi sklopive ljestve za penjanje na krov.
3.8. Svetlosno-zvučna instalacija
Svetlosno zvučna signalizacija treba da sadrži integralni uređaj na kabini, preko cijele širine krova,četiri integrisana rotirajuća svijetla i trozvučnu elektronsku sirenu i pojačalo snage 100 W. Uređaj mora da poseduje i sistem razglasa sa ugrađenim mikrofonom. Upravljanje se vrši preko komandnog pulta u kabini vozila.
Boksove za smeštaj opreme i prostor za pumpu osvijetliti, a na spoljašnjim bočnim ivicama krova nadgradnje, sa leve i desne strane, postaviti po dva reflektora snage 70W za osvetljavanje prostora oko vozila.
Na zadnjem delu vozila ugraditi dva bljeskajuća svijetla. Na prednjem desnom delu kabine ugraditi radni far.

4. FINALNA OBRADA I BOJA VOZILA
Donje površine antikorozivno zaštititi.
- Kabinu i nadgradnju obojiti crvenom bojom RAL 3000,
- Branike i blatobrane obojiti bijelom bojom RAL 9010
- Šasija oroginalna boja proizvođača
- Unutrašnjost nadgradnje srebrna RAL 9006
- Mjesto podmazivanja žuta RAL 1016
- Vatrogasno vozilo svjetlosnu i zvučnu signalizaciju prema internacionalnim standardima,
- Vozilo mora biti vidljivo označeno natpisom VATROGASCI(na prednjoj strani vozila)ispisana kvalitetnom bijelom reflektujućom folijom,na vratima kabine postaviti amblem vatrogasne jedinice,na bočnim stranama
vozila postaviti broj 123 sa telefonskom slušalicom iznad od kvalitetne reflektujuće folije.

5. OPREMA U VOZILU:
Sva oprema je u skladu sa EN normama i pričvršćena na svoja ležišta u spremnicima.
1. penjačko uže Ø 20 mm (dužina 25 metara).................. 1 kom.
2. lično – zaštitno uže Ø 20 mm, dužine 3 metra ............. 2 kom.
3. ključ za spojke – univerzalni (ABC) ................................. 4 kom.
4. sabirnica B/2C ............................................................... 1 kom.
5. razdelnica B/CBC sa ručicama (loptasti ventili) za otvaranje
i zatvaranje ....................................................................... 2 kom.
6. prelazna spojka B/C ......................................................... 2 kom.
7. prelazna spojka A/B ....................................................... 1 kom.
8. potisno crijevo ''B'' dužine 15 metara .............................. 6 kom.
9. potisno crijevo ''C'' dužine 15 metara ...............................10 kom.
10. nosači crijeva.................................................................. 16 kom.
11. držači crijeva................................................................... 10 kom.
12.vitla za brzu intervenciju za srednji i visoki pritisak ....... 2 kom
13. mlaznica za tešku pjenu 200 litara u minuti .................. 1 kom.
14. mlaznica za srednju pjenu 200 litara u minuti .............. 1 kom.
15..hidrantski nastavak B/2C (Ø 75 mm / 2 x Ø 52 mm) ...... 1 kom.
16. hidrantski ključ ''T'' ...................................................... 1 kom.
18. merdevine – nastavljače – 3 dela – aluminijumske (na krovu vozila) ............ 1 kom.
17. vatrogasni aparat tipa ''S'' - 9 ......................................... 2 kom.
18. vatrogasni aparat tipa ''CO2'' – 5 .................................... 2 kom.
19. komplet prve pomoći .................................................... 1 komplet
20. slijepa spojka Ø 52 mm ................................................... 4 kom.
21. slijepa spojka Ø 75 mm ................................................... 4 kom.
22. usisno crijevo Ø 110 mm...................................................4 kom.
23.usisna korpa Ø 110 mm................................................... 1 kom.
24. torbica sa kanapom.......................................................... 1 kom.
25. hidraulični alat za tehničke intervencije:
- Agregat
Motor: 4-taktni
Snaga: do 1,6 kw
Nominalni radni pritisak: do 700 bar Protok-nizak pritisak: do 3,2 l/min Protok-visok pritisak: do o,7 l/min
Maksimalna zapremina rezervoara ulja: 3,0 l
- Kombinovane makaze
Sila siječenja do 492 KN
Siječe pun čelični lim Ø 35 mm Sila razupiranja do 38 KN Dužina razupiranja do 368 mm Sila povlačenja do 61 KN Dužina povlačenja do 382 mm
-Crijevo
Tip i priključci: mono priključak
Instalacija sa dvije konekcije
Instalacija radnog i povratnog pritiska u 1 crijevu i 1 spojci
Dužina.Max 10 m

26. Uređаj zа provetrаvаnje,izvlаčenje dimа,gаsovа i stvаrаnje lаke pijene: četverotаktni
benzinski motor,kаpаcitet protokа vаzduhа(podpritiskа i nаdpritiskа) min 12.000 m3/h,
težinа do 45 kg, crijevo rebrаsto izrаđeno od negorivog mаterijаlа,otporno nа аbrаziju, hаbаnje,otporno nа nаdpritisаk koje se stvаrа korišćenjem ventilаtorа, dimenzije fi 500,
dužine 5000 mm smešten u čelični rаm,težine do 20 kg, kаpаcitet uređаjа zа stvаrаnje
lаke pijene 100 m3/min,procenаt miješаnjа :0-6 % sа pvc crijevom dimenzije Ø 500,dužine
10 000 mm,težine do 20 kg....................................................1 kpl.

library_books Detalji tendera

access_time Rok za prijem ponuda
11. mar 2019
chevron_right Šifra tendera
133-1-1-3/19
chevron_right Vrsta Postupka
Otvoreni postupak
chevron_right Faza Postupka
U toku
chevron_right Naziv ugovornog organa
Općina Bratunac
business Izabrani ponuđač
Gari Trubajić Željko Banja Luka, GRUPA PONUĐAČA: V&Z Zaštita Banja Luka i PD GASOP Beograd
directions_car Vrsta vozila
Vatrogasno
directions_car Vrsta motora
,Nije navedeno
directions_car Stanje vozila
,Nije navedeno
chevron_right Tenderska dokumentacija objavljena na portalu JN
Da
chevron_right E-aukcija
Da

attachment Tenderska dokumentacija

TD_133-1-1-3_19.zip