arrow_downward Tražene specifikacije

I PODVOZJE I MOTOR
Proizvođač: EU vozila
Bruto masa punog vozila (sa tekućinom): max. 18000 kg
Kabina: srednja, 1+ 2 + 2 osobe
Pogon: min. 4x2
Godište: min. 2006 ili noviji
Kilometraža: maksimalno 180.000 kilometara (dokaz servisna knjiga i slika kilometraže)
Međuosovinski razmak: min. 4000 mm do max. 4500 mm
Broj osovina: dvije osovine
Motor (norma): minimalno EURO 4
Gorivo: dizel
Radna zapremina motora:min. 10.500 ccm3
Snaga motora: min. 350 KS
Mjenjač ručni: min. 16 brzina
Tip mjenjača: mehanika/manualni
Izvod: obavezno PTO za vatrogasnu pumpu
Ovjes: min. vazdušni jastuci naprijed / nazad
Dimenzije vozila: širina minimalno 2200mm/maksimalno 2450mm
dužina minimalno 6700mm/maksimalno 7200mm
visina minimalno 3000mm/maksimalno 3200mm
Srednje duga kabina za posadu 1+2+2, sa srednjim sjedalom u prednjem redu i dvoja vrata.
Pojedinačna sjedala sa naslonima i sigurnosnim pojasevima.
Sjedalo vozača podesivo po visini i dubini sa zračnim jastukom.
Kabina mora imati priključak za održavanje pritiska kočionog sistema, u predjelu stepenice kabine s
vozačke strane te kontrolna jedinica za regulaciju prednjeg i zadnjeg zračnog ovjesa.
Električni retrovizori, minimalno bočni 2x i gornji na obje strane 2x.

II REZERVOAR ZA VODU
Rezervoar za vodu mora biti nov (uz pisanu garanciju proizođača za kvalitet i trajnost), pogodan za dostavu pitke vode, izveden kao dio nadgradnje, bočna stjenka je ujedno i vanjska.
Zapremina: minimalno 7000 litara
Materijal: staklom pojačani poliester, sa UV otpornim slojem, neškodljiv za pitku vodu
Otvor: jedan otvor promjera D = 500 mm, sa brzim zatvaračem, pristup preko krova nadgradnje
Valobrani: poprečno i uzdužno; otvori na pregradama su demontažni
Vodovi za punjenje: dva voda sa B stabilnim i slijepim spojkama za punjenje preko hidranta, sa ventilima i manometrima, bočno 1x lijevo i 1x desno i jedan vod za punjenje preko vatrogasne pumpe sa daljinski upravljanim ventilom
Usisni vod: jedan vod za usis iz rezervoara NW 200, sa nepovratnim ventilom
Preliv: jedan vod sa slobodnim prelivom i jedan sistem za prozračivanje i odzračivanje
Odvodnjavanje: jedna slavina za ispust na usisnom loncu
Prikaz količine: jedan električni prikaz na upravljačkom pultu pumpe
Pritisak punjenja spremnika: 4 bara

III VATROGASNA PUMPA
Protok: minimalno 1000 do 3000 l/min. pri 10 bara i usisom od min. 3 m te minimalno 250 do 400 l/min. pri 40 bara (nominalna brzina 3350 do 3500 okr./min.)
Način ugradnje: ugradna centrifugalna vatrogasna pumpa sa PTO priključkom i usisom prema normi EN 1028 pogodna za pretakanje pitke vode
Sistem za odzračivanje pumpe: vacumat/trokomat automatski, usis do 8 m
Pogon pumpe: pomoću motora vozila preko kardanskog sklopa i izvoda šasije.
Mjesto ugradnje: u zadnjem dijelu vozila iza rezervoara za vodu
Posluživanje: Kod pumpe se nalazi pregledna upravljačka ploča sa svim prekidačima i kontrolnim instrumentima potrebnim za posluživanje pumpe.
Pumpa treba da se uključuje u kabini putem originalnog prekidača za ukapčanje izvoda u kabini i/ili sa upravljačkog pulta pumpe preko sistema.
Cjevovod
Cjevovod mora biti izrađen djelomično od vruće pocinčanih cijevi, te čvrstih gumenih i plastičnih crijeva.
Tip spojnica: Storz
Brzonavalno vitlo
U sistemu pumpe mora biti ugrađeno jedno srednjetlačno vitlo (radnog pritisaka min. kao kod pumpe)
Ugradnja vitla: u zadnjem dijelu nadgradnje, lijevo ili desno gore.
Izvedba: vitlo sa kočnicama, priključeno direktno na pumpu.
Vitlo mora biti opremljeno sa 30 m gumene cijevi unutarnjeg promjera 19 mm, te pištolj mlaznicama, sa nastavcima za pjenu, koje normalno podnosi radni pritisak pumpe.
Mora biti električno namatanje vitla uz mogućnost ručnog namatanja u nuždi.
Oprema vitla:
Tlačna gumena crijeva, 30 m, S19 za pritisak min. 40 bara 1x
Turbo mlaznica 1x
Vodilica za cijev, preklopna 1x
Kada ispod vitla, sa priključcima za odvodnju 1x

IV NADGRADNJA VOZILA
Nadgradnja vozila mora biti nova, modularne izvedbe smještena iza kabine vozila, gdje je elastično smješten rezervoar sredstva za gašenje (spremnik vode min. 7000 lit.) (gumeno-metalno uležištenje) na pomoćnu šasiju.
Bočna stranica rezervoara za vodu ujedno treba biti i vanjska stjenka nadgradnje (nadgradnja spremnika).
Nazad iza rezervoara za vodu, treba se nalaziti prostor za opremu u kojem je smještena oprema, jedan spremnik bočno lijevo i jedan bočno desno (dva spremnika-boksa sa roletama).
Pozadi u sredini se treba nalaziti još jedan prostor (spremnik) za opremu u kojem se nalazi sistem pumpe.
Prostor za opremu sastoji se od stabilne aluminijske konstrukcije sa lakim strukturnim profilima.
Krov treba biti olimljen jednodijelnim eloksiranim aluminijskim rebrastim limom koji zadovoljava normu R13, DIN 51130.
Prostori za opremu i dio međustijenki i pregrade trebaju biti izrađeni iz eloksiranog aluminijskog rebrastog lima. Svi spojevi moraju biti zabrtvljeni. Bočni prostori za opremu i prostor pumpe trebaju biti zatvoreni sa 2 alu-roletama sa zaključavanjem, nepropusnim za prašinu i vodu, te vratima na stražnjoj strani koja se takođe mogu zaključati. Lamele trebaju imati dvije stjenke radi povećane krutosti.
Rolete trebaju biti izrađene sa ručkama za otvaranje/zatvaranje po cijeloj širini rolete, sa ključem za zaključavanje i samostežučim trakama za lakše zatvaranje.
Nadgradnja je između prednje i zadnje osovine maksimalno podignuta (visoka izvedba).
Na taj način je dobivena povoljna visina skidanja teških uređaja koji su na donjem dijelu polica. Donji dio nadgradnje je u tom području zatvoren bočnim preklopkama.
U preklopljenom položaju one služe kao stepenice prema prostoru za opremu. Površina gazišta izvedena je od nesklizajućeg materijala. Pomaci gazišta potpomognuti su plinskim amortizerima.
Iza zadnje osovine lijevo i desno predviđena su također preklopna gazišta.
Vatrogasno tehnički utovar (oprema i ostalo što ide u vozilo) mora biti sigurno spremljen u prostorima za opremu, na krovu i u kabini, prilagođen za sigurno izuzimanje po vatrogasno-tehničkim načelima, dijelom na ladicama i izvlačnim nosačima.
Unutrašnjost je izvedena varijabilno pomoću aluminijskih profila i polica.
Sve ladice i dijelovi koji u radu izlaze izvan kontura vozila moraju biti označeni su reflektirajućom folijom odnosno katadiopterima.
Krov mora biti prohodan i ograničen aluminijskom krovnom blendom.
Pristup krovu mora biti omogućen preklopivim ljestvama sa automatskom zabravom sa stražnje lijeve strane vozila. Ljestve su u spuštenom položaju nagnute 7° (za lakši pristup krovu).
Upravljanje i posluživanje
Elementi za posluživanje sistema za gašenje trebaju se nalaziti u kabini i u prostoru pumpe.
Za aktiviranje odgovarajućih armatura za vodu i pjenilo koristi se pneumatska instalacija vozila.
Stanje sistema se pokazuje pomoću kontrolnih lampica.
Osvjetljenje
Osvjetljenje prostora za opremu treba da se uključuje automatski putem magnetskih prekidača.
Raspored osvjetljenja mora biti izveden na slijedeći način:
-LED krovno osvjetljenje integrirano u krovnu blendu, prekidač u upravljačkoj ploči pumpe 1x
-5-komorna zadnja svjetla nazad dole na nadgradnji 2x
-3-komorna zadnja svjetla nazad gore na nadgradnji 2x
-LED osvjetljenje svih prostora za opremu i prostora pumpe, uključenje/isključenje beskontaktnim prekidačima 1x
Signalni sistem
Raspored signalnog sistema mora biti izveden na slijedeći način:
-Elektronski signalni sistem, federal signal, led, sa zvučnikom i mikrofonom montiran na krovu kabine, plave boje 1x
-LED bljeskalice, plave, sa zadnje strane vozila (u krovnoj blendi) 2x
-LED bljeskalice, plave, sa prednje strane vozila 2x
-Elektronski signalni sistem (3-tonski) sa mikrofonom 1x
-Zvučni signal za vožnju unazad (podvozje) 1x
Kontrolni uređaji
Raspored kontrolnih uređaja mora biti izveden na slijedeći način:
-Kontrolna lampica za otvoreni prostor opreme, signalizira da je prostor „otvoren“ 1x
-Kontrolna lampica za signalni sustav i sirenu 1x
-Kontrolna lampica za uključenu vatrogasnu pumpu, signalizira da je pumpa „uključena“ 1x
Oznake / Natpisi
Upravljački elementi: Upute za rukovanje moraju biti priložene uz pumpu.
Pritisak guma: Mora biti naznačen crnom bojom iznad svih točkova
Tvornička pločica: Na vratima vozača mora biti montirana tvornička pločica dimenzije 105x74 mm po DIN-u 825.
Natpisi:
-logotip naručioca na vratima (naručioc dostavlja pripremu u odgovarajućoj elektronskoj verziji)
-logotip, bočno lijevo i desno, prema dogovoru sa naručiocem
-kabina i nadgradnja mora biti obljepljena reflektirajućom folijom visoke kakvoće, prema propisu za cestovna vozila
Lakiranje
Lakiranje vozila mora biti izvedeno po slijedećim normama:
Cjelokupno lakiranje vozila: lakiranje u crveno RAL 3000 1x
Lakiranje kabine: crvena boja, RAL 3000 (MB) 1x
Lakiranje nadgradnje: lakiranje (struktur) 1x
Lakiranje branika (odbojnika) i blatobrana: bijela RAL 9010 1x
Lakiranje podvozja: originalna boja šasije
Daljnje lakiranje:
Mjesta podmazivanja na vozilu se lakiraju u žuto 1x
Prostori za opremu iznutra srebrno, RAL 9006 1x
Rolete aluminijska eloksiranje 1x
Zaštita podvozja:
Na donju stranu nadgradnje treba biti nanesen trajni sloj podne zaštite 1x
Utovar
Nosači za utovar prema specifikaciji. Raspored nosača za vatrogasnu opremu u bočnim spremnicima i na krovu vozila će dostaviti naručioc.
Alat i pribor
Za održavanje treba biti priložen sljedeći alat:
-dizalica sa pripadajućim polugama
-montažna poluga
-torba s alatom


library_books Detalji tendera

access_time Rok za prijem ponuda
18. jul 2019
chevron_right Šifra tendera
1034-1-1-54/19
chevron_right Broj ponuda
1
chevron_right Broj vozila
1
chevron_right Vrsta Postupka
Otvoreni postupak
chevron_right Faza Postupka
Završen
chevron_right Naziv ugovornog organa
Gradski organ uprave grada Bihaća
business Izabrani ponuđač
Oertzen Adria Laktaši
directions_car Vrsta vozila
Vatrogasno
directions_car Vrsta motora
Dizel
directions_car Stanje vozila
Polovno
chevron_right Tenderska dokumentacija objavljena na portalu JN
Da
chevron_right E-aukcija
Ne

attachment Tenderska dokumentacija

TD_1034-1-1-54_19.zip