arrow_downward Tražene specifikacije

OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA

Dizel, 6 – cilindrični u liniji, s direktnim ubrizgavanjem goriva
Emisija izduvnih gasova minimalno EURO 5, sa ili bez upotrebe aditiva
Snaga minimalno 200 KW
Vodeno hlađenje

DIMENZIJA I MASA PODVOZKA
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA

Osovinski razmak minimalno 3500 mm
Dozvoljena ukupna masa vozila minimalno 16000 kg
Dozvoljeno opterećenje prednje osovine minimalno 5000 kg
Dozvoljeno opterećenje zadnje osovine minimalno 10000 kg

MJENjAČ
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Ručna izrada mjenjača, potpuno sinhronizovan, s minimalno 6 brzina naprijed + 1 nazad
Izvod pomoćnog pogona iz mjenjačke kutije adekvatan za pogon sistema predviđene nadogradnje

POGON
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Pogon minimalno 4x2

OGIBLjENjE
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Prednja osovina parabolične opruge
Zadnja osovina pneumatski ogibljena

TOČKOVI
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Naplatci minimalno 19,5 x 7,5
Rezervni točak isporučen posebno
Prednja osovina jednostruke gume
Zadnja osovina pogonska, dvostruke gume

KOČNICE
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Disk kočnice za prednju osovinu
Disk kočnice za zadnju osovinu
Vazdušna kočnica
Sistem kočenja ABS, ABD
Parkirna kočnica minimalno na zadnju osovinu

VOLAN
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Sa servo uređajem, na lijevoj strani vozila

KABINA
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Kratka kabina
Minimalno sa dvoja vrata s električnim podizačima stakala
Kabina preklopiva prema naprijed
Sjedišta minimalno : 1 vozač + 2 suvozača
Sva sjedišta opremljena sigurnosnim pojasevima
Podesivo sjedište za vozača,pneumatski ogibljeno
Ugrađena plava svjetlosna LED rasvjeta sa integriranim bljeskalicama na krovu vozila
Ugrađene plave LED bljeskalice na prednji kraj vozila - podvoska
Ugrađene plave LED bljeskalice na zadnji kraj vozila - nadogradnje
Ugrađena elektronska vatrogasna sirena s pojačalom
Ugrađena elektro instalacija za punjače radiostanica (minimalno za 2 radio stanice - marku i tip stanica odredit će naručilac. Stanice se ne uračunavaju u cijenu ponude)
Pod kabine prekriven rebrastom protivkliznom gumom
Ugrađeni rukohvati na vratima za olakšavajući ulaz/izlaz
Optički signal za otvorena vrata i/ili roletne
Zvučni signal za vožnju unazad

DODATNA OPREMA
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Dizalica
Komplet prve pomoći
Digitalni tahograf
Podmetači za točkove
Priključci za radio, radio antenu i električne sisteme
CD plejer-radio u kabini vozača
Klima uređaj u kabini vozača
Manuelni prekidač strujnog kruga
Konvertor napona 24/12V
Akumulatori minimalno 2 x 12V -143 Ah
ADBlue rezervoar minimalno 25 Lit.
Motorna kočnica
Eksterni zaštitnik od sunca

NADOGRADNjA

NADOGRADNjA
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Nadogradnja vozila mora biti izrađena prema normama EN 14043 i EN 1846, odnosno da je predmet nabavke proizveden u EU ( evropskoj uniji )

Izrađena od nehrđajućeg i protivkliznog lima
Ljestve za pristup nadogradnji sa automatskim paljenjem rasvjete
Skladišni prostor za vatrogasnu opremu sa lijeve i desne strane ( po dva sa svake strane ) ispod platforme sa aluminijumskim roletnama
Jedan skladištni prostor iza kabine vozila, minimalne zapremine 0,6m3 za smještaj vatrogasne opreme, sa 3 pristupna otvora, zatvoreni roletnama, od kojih jedan centralni - pristup sa nadogradnje
Prostori za opremu opremljeni modernim aluminijumskim roletnama ( 7 komada ), zatvaranje pomoću aluminijumske poluge preko cijele širine roletne opremljene sistemom centralnog zaključavanja spojene na centralni sistem daljinskog zaključavanja osnovnog vozila-podvoska
LED osvjetljenje koje se uključuje/isključuje prilikom otvaranja/zatvaranja skladištnih prostora
Digitalna kontrolna tabla unutar kabine sa indikatorom zatvorenosti roletni

LjESTVE I KUPOLA
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Radna visina u potpuno izvučenom položaju (pri maksimalnom uglu podizanja od 75°) - minimalno 32 m ( ponuđač dokazuje traženu karakteristiku dijelovima iz kataloga, slikama ili tehničkim opisom a prevedenim na jedan od službenih jezika u BiH)
Ljestve izrađene iz minimalno četiri sekcije
Prva sekcija ljestvi izvedena zglobno, sa mogućnošću spuštanja korpe ispred kabine vozila
Sekcije ljestvi izvedene teleskopski
Izvlačenje je kontrolisano preko hidromotora i čekrka s čeličnom sajlom
Sistem sa minimalno 2 kombinovana čekrka omogućava da se prva sekcija pomiče nezavisno dok se istovremeno izvlače ostale teleskopske sekcije
Moguće je kombinovati automatski minimalno 5 pomaka – podizanje, rotacija, izvlačenje jedne sekcije, izvlačenje druge sekcije i spuštanje
Pomicanje ljestvi izvedeno je preko hidrauličkog sistema
Hidraulična pumpa sistema za pomicanje ljestvi je spojena na izvod mjenjačke kutije šasije (PTO)
Pumpa ulja kompresuje ulje pri konstantnom protoku za različite brzine vrtnje prenosa u mjenjaču
Bočna ograda na ljestveniku postavljena na adekvatnu visinu koja omogućava siguran rad
Dok je vozilo osigurano na ravnoj podlozi, ljestve imaju mogućnost vertikalnog pomaka minimalno između -15° i +75°
Dok je vozilo osigurano na ravnoj podlozi ljestve imaju mogućnost horizontalnih pomaka za 360°
Ljestve sa kupolom izlaze max 400 mm od vanjske tačke nadogradnje pri zakretanju lijevo ili desno u uglu od 90°
Glavni kontrolni sklop ljestvi postavljen na lijevu stranu okretne kupole ili ekvivalent, shodno projektu proizvođača
Glavni kontrolno upravljački sklop ljestvi uključuje minimalno:
- kontrolne ručice ( joystick ) za upravljanje sa ljestvom,
- kontrolnu ploču sa osvjetljenjem
- prekidače za pokretanje /zaustavljanje motora
- vodonepropusnu upravljačku ploču sa LCD ekranom sa svim potrebnim komandama i pokazivačima parametara za siguran rad.
Sistem kontrole izveden je preko hidrauličnih i električnih senzora
U sistemu kontrole su uključeni audio-vizuelni indikatori koji alarmiraju operatera u slučaju neželjenih situacija
Svi pokreti ljestvi se mogu koristiti preko hidrauličnih i elektronskih komandi preko vodonepropusne upravljačke table smještene unutar korpe za spašavanje
Kontrolna jedinica kod kupole mora biti opremljena sa pokretnim sjedištem, kako bi operator sebi mogao podesiti najbolju vidljivost i operativnost pri korištenju ljestvi
Omogućeno je ručno upravljanje ljestvama u slučaju kvara u radu motora i/ili glavnog hidrauličkog sistema
Ljestve imaju mogućnost podizanja od 0° do 75° i simultane rotacije do 90° u maksimalno 80 sekundi
Ljestve se automatski nivelišu u horizontalni položaj pri nagibima vozila
Sistem nivelisanja izveden automatski pri nagibima od 15° i u slučaju operacija u smjeru nagiba, te se pri tome ljestve podižu na ugao od minimalno 50°

KORPA ZA SPAŠAVANjE
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Korpa za spašavanje izrađena prema normi EN 14043
Minimalni kapacitet nosivosti 4 osobe ili 400 kg
Korpa za spašavanje mora imati minimalno 3 tačke ulaza (otvora), jedna sa svake strane korpe i jedna frontalna vrata za ulaz u korpu, otvori moraju omogućiti nesmetan ulazak u korpu za spašavanje pri svim uglovima i nagibima ljestve, sa prednje strane i za nesmetano napuštanje korpe preko ljestvi
Korpa za spašavanje postavljena na istoj visini kao zadnja prečka na ljestvama
U trenutku kad su stabilizatori na vozilu otpušteni s osigurača korpa za spašavanje automatski zauzima vertikalnu poziciju
Za vrijeme rada ljestvi pod različitim uglovima korpa uvijek mora biti u vertikalnoj poziciji
Na korpi za spašavanje mora biti priprema za ugradnju nosila za minimalno 1 osobu nosivosti minimalno 200 kg. Nosači za nosila učvršćeni u minimalno 2 tačke za korpu. Mogućnost rotacije nosila 360 stepeni
Dva LED mobilna reflektora od 24 V, zajedno sa sistemom spajanja kablova te prekidačima i utičnicama instalirani na korpi za spašavanje
Na podu korpe postavljen sistem prekidača i utičnica za napajanje električnom energijom od kupole do korpe za spašavanje
Korpa za spašavanje mora imati integrisani monitor ( bacač vode ) sa mlaznicom koja osigurava minimalni protok vode od minimalno 1500 l/min pri 8 bar. Monitor se može okretati vertikalno za minimalno 60° i horizontalno za minimalno 30°, te mora biti daljinski upravljan
Cijevovod za dovod vode do monitora mora biti fiksiran ( teleskopski ) cijelom dužinom ljestava sa Storz spojkom na najnižem dijelu ljestvi za spoj dovoda vode iz vanjskog izvora
Cjevovod unutar korpe za spašavanje za dovod vode do monitora mora biti integrisan unutar poda korpe za spašavanje
Na korpu ugraditi sistem mlaznica za samozaštitu ( vodena zavjesa ), za zaštitu operatera tokom rada u korpi

STABILIZATORI
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Na vozilu minimalno četiri stabilizatora za sigurnu stabilizaciju vozila za rad sa ljestvama.
Stabilizatori moraju imati mogućnost rada između:
- Minimalna širina izvlačenja stabilizatora 2,6 m
- Maksimalna širina izvlačenja stabilizatora minimalno 5,2 m
Moraju podupirati i stabilizovati vozilo na siguran način u slučajevima varijacije tla od minimalno 60 cm, od toga minimalno 20 cm preko automatskog rada
Stabilizatori moraju imati automatsko raspoređivanje opterećanja vozila na ostale tačke u slučaju propadanja tla ispod jednog stabilizatora, bez gubitka operativnih mogućnosti
Stabilizatori imaju mogućnost linearnog hidrauličnog otvaranja, zatvaranja i podešavanja.
Stabilizatori imaju mogućnost otvaranja i podešavanja pomoću obje kontrolne table postavljene s lijeve i desne strane vozila.
Upravljanje na kontrolnoj tabli mora omogućiti mogućnost upravljanja svim stabilizatorima zajedno i/ili pojedinačno za svaki stabilizator.
Kontrolna tabla, LCD ( ili ekvivalent ) unutar kabine sa prikazom mogućnosti stabilizacije, zavisno o položaju vozila.
Prikaz upozorenja u slučaju da se premaši mogućnosti stabilizacije vozila
Centralni ekran na zadnjoj strani podvozka pokazuje mogućnost dohvata/ istezanja, zavisno o opterećenju i produženju stabilizatora, sa ili bez korpe za spašavanje.
Kontrolni elementi su izolovani i vodonepropusni.
Vozilo ima mogućnost stabilizovanja u svim vrstama ulica u koje može ući u odnosu na širinu stabilizatora.
Prije korištenja stabilizatora osigurano je učvršćenje prekidača preko lančanog hidrauličnog sistema, takođe osigurano je dizanje i blokiranje zadnje osovine u gornjem položaju ( ili ekvivalent )
Operacije koje uključuju otvaranje svih stabilizatora istovremeno te stabilizovanje vozila na siguran način (uključujući tlo pod nagibom od minimalno 9°) obavljaju se u maksimalno 30 sekundi, bez korištenja graničnika.
Upozoravajuća treptajuća svjetla se automatski uključuju prilikom rada sa stabilizatorima.
Stabilizatori moraju imati samopodesive papuče koje omogućavaju rad na neravnim i nepravilnim površinama (podlogama).
2.5) SIGURNOSNI SISTEMI
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Ugrađen sistem generisanja zvučnih upozorenja, te automatski sistem usporavanja i zaustavljanja kretanja ljestvi u trenutku kad se dostignu maksimalne dužine ljestvi pri određenom opterećenju.
Ugrađen automatski sistem usporavanja i zaustavljanja za prevenciju sudara pri svim kretanjima korpe za spašavanje, koji automatski zaustavlja kretnje prije doticanja prepreke.
Ugrađen kontrolni sistem na stabilizatorima koji mjeri zaostala opterećenja i pritisak na tlo, prema normi EN 14013
Ugrađen sigurnosni sistem za sprečavanje sudara između ljestvi i kabine vozila, ili bilo kojeg drugog dijela vozila.
Sistem mora reagovati automatski prije kontakta.
Svaki sigurnosni sistem mora imati posebno zaustavljanje pokreta dijela koji kontroliše, te se uključuje nezavisno o ostalim sistemima u slučaju neželjenih situacija, prilikom svih pokreta ljestvi.
Svi pokreti ljestvi se automatski zaustavljaju u trenutku dostizanja limita/granice
Ugrađen automatski sistem podešavanja ravnoteže koji ljestvama i korpi za spašavanje omogućava samopodešavanje pri minimalno 9° nagiba u svim smjerovima pozicije vozila.
Ugrađen sistem sprečavanja rada ljestvi, koji obavještava operatera u slučajevima kad nije osigurana zadnja osovina, ukoliko neki stabilizator nije u punom kontaktu s tlom, te u slučaju ne očitavanja pritiska stabilizatora na tlo (podlogu).
Ugrađen automatski sistem provjere ispunjenosti funkcija prekidača prilikom pokretanja ljestvi, koji se uključuje u trenutku kad se vozilo osigura i stabilizatori dovedu u radni položaj.
Na glavnoj kontrolnoj ploči ugrađen LCD ( ili ekvivalent ) ekran u boji, iz kojeg je moguće vidjeti potpuni prikaz stanja operacija vozila. Pokazuje minimalni sigurnosni dohvat/limit ljestvi, preopterećenje, pozicije stabilizatora, te u slučaju da dođe do kvara prikazuje lokaciju i uzrok kvara
Na kontrolnoj tabli korpe za spašavanje ugrađen digitalni uređaj sa ekranom u boji LCD ( ili ekvivalent ), na kojem je moguće vidjeti potpuni prikaz stanja nadogradnje vozila. Pokazuje minimalni sigurnosni dohvat/limit ljestvi, preopterećenje, pozicije i izvučenost stabilizatora, te u slučaju da dođe do kvara prikazuje lokaciju i uzrok kvara
Ugrađen pomoćni električni motor od 24 V koji pogoni pomoćnu hidrauličnu pumpu ljestvi i stabilizatora u slučaju kvara glavnog motora, ili glavne hidraulične pumpe.
Na vozilu mora biti ugrađen integrisani sistem koji proizvođaču omogućava daljinsko utvrđivanje uzroka i lokacija kvarova bez potrebe spajanja dodatnog računara ili prenosnog uređaja.
Video sistem za pomoć vozaču sa pogledom 360 stepeni oko vozila. Prikaz se omogućuje na ekranu u kabini vozila minimalne dijagonale 7”, na ekranu mora biti omogućeno minimalno prikaz vozila iz ptičje perspektive gde se vidi 360 stepeni oko vozila i pojedinačni prikaz svake strane vozila ( pogled sprijeda, od pozadi, lijevo i desno ). Sistem mora imati opciju integracije sa postojećim sistemom osnovnog vozila za automatski prikaz kamere te mogućnost izmjene besprekidno pogleda u zavisnosti od zahtjeva operatera vozila ( u slučaju uključenja desnog žmigavca sistem automatski prikazuje desnu stranu, u slučaju uključenja lijevog žmigavca sistem automatski prikazuje lijevu stranu, u slučaju ubacivanja u rikverc sistem prikazuje sliku od pozadi ). Sistem mora dozvoliti da operater i samostalno odabere željeni pogled u svakom trenutku. Sistem mora imati minimalni ugao kamera 150 stepeni horizontalno. Radni napon sistema od 9 do 36 VDC te potrošnju maksimalno 20 W. Sistem mora da omogući nesmetan rad u temperaturnom rasponu minimalno od -30 do + 70 stepeni celzijusa.

OPREMA
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Dva LED reflektora od 24 V (ekvivalent 500 W halogeno svjetlo) zajedno sa sistemom priključaka, instalirana na prednjoj strani korpe za spašavanje.
Dva LED reflektora od 24 V (ekvivalent 70 W halogeno svjetlo), jedan na prednjoj strani, a drugi ispod korpe za spašavanje.
Nosila za spašavanje 1 komad
Priprema za spusnicu na korpi za spašavanje tip Axel Thoms ( spusnicu posjeduje naručilac)
Jedan sinhroni i asinhroni mobilni agregat, sa izlazom od minimalno 3 KW, 220 V i minimalno dvije faze. Postavljen na primjereno mjesto na rotirajućoj kupoli sa adekvatnom zaštitom od vanjskih uticaja.
Dva halogena reflektora od 220 V / 1000 W zajedno sa sistemom priključaka na prednjoj strani korpe za spašavanje.

DODACI
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Jedan komplet alata koji sadrži sve potrebne mjerne uređaje i pribore - dva kompleta ključeva (viličastih, nasadnih i okastih), imbusa i električarskih pomagala
Četiri graničnika za stabilizatore.
Jedan komplet šrafcigera.

DOKUMENTI I SERTIFIKATI
OPIS TRAŽENIH KARAKTERISTIKA
Prilikom isporuke ponuđač će dostaviti uputstvo za upotrebu ljestvi na jednom od službenih jezika BiH.
Prilikom isporuke ponuđač će dostaviti uputstvo za održavanje podvozka na jednom od službenih jezika BiH.
Prilikom isporuke ponuđač će dostaviti šematski dijagram električnih i hidrauličnih sistema na jednom od službenih jezika BiH.
Sva protivpožarna oprema, materijali i dodaci na vozilu su u skladu s vatrogasnim normama, odnosno prema EN normama.

library_books Detalji tendera

access_time Rok za prijem ponuda
5. jan 2018
chevron_right Šifra tendera
1293-1-1-4/18
chevron_right Broj vozila
1
chevron_right Vrsta Postupka
Otvoreni postupak
chevron_right Faza Postupka
Poništen
chevron_right Naziv ugovornog organa
Grad Bijeljina
directions_car Vrsta vozila
Vatrogasno
directions_car Vrsta motora
Dizel
directions_car Stanje vozila
Nije navedeno
chevron_right Tenderska dokumentacija objavljena na portalu JN
Da
chevron_right E-aukcija
Ne

attachment Tenderska dokumentacija

Obavještenje o poništenju postupka javne nabavke.pdf
TD_1293-1-1-4_18.zip