arrow_downward Tražene specifikacije

Karoserija:

• Oblik karoserije: sedan (u skladu sa klasifikacijom) - obavezno
• Dužina automobila: NIJE PROPISANA (kriterij nije propisan, jer uz navedeno osovinsko rastojanje koji direktno implicira prostor u unutrašnjosti i sigurnost vožnje na dužim rutama, i zapremine prtljažnika po putniku, dužina kao parametar je suvišan podatak i može samo da implicira na jednog ili mali broj ponuđača)
• Međuosovinsko rastojanje ne manje od 2.700 milimetara (direktno implicira prostor unutra, sa akcentom na zadnju klupu, kao i na koncetraciju vozača na dužim višesatnim putovanjima, abroj je cijeli iz razloga neimpliciranja na jednog ili manji broj modela). Objektivno, treba dozvoliti i bilo kakvu toleranciju u minus, da se ne bi desilo da se ponuda nekog od ponuđača odbaci radi par milimetara, pa je tolerancija koja je dozvoljena u minus 20 mm. Ponude sa osovinskim razmakom većim od 2.700 milimetara se smatraju validnim, ali se neće vrjednovati kao bolji od najmanjeg traženog.
• Broj sjedišta: obavezno 5 (uključeno i sjedište za vozača)
• Zapremina prtljažnog prostora: po 100 dm3 za putnike (broj sjedišta) u automobilu + najmanje 100 dm3 koji se odnosi na opremu koja se povremeno prenosi uz prtljag (ISO 3832). U opremu spadaju: uređaj za audio snimanje (10,3 dm3), zvučnici (8,5 dm3), 3 stolna i dva bežična mikrofona (2,3 dm3), pult za audio emitovanje i regulaciju (11 dm3), projektor sa torbom u kojoj je i prenosni računar (29,7 dm3), prateći kablovi u kutiji (20,8 dm3), promo materijal (blokovi za pisanje i sl., - 20,8 dm3, standardna kutija za A4 blokove papira), što je ukupno 103,4 dm3. Za opremu je potrebno dakle najmanje cca 100 dm3. Ukupno, prtljažnik ne smije biti manji od 600 dm3. Dozvoljeno odstupanje u negativnu stranu je 5 posto, dakle: [ 600 dm3 x 0,95]
• Garancija na prodor korozije sa unutrašnje strane ne manja od 10 godina (ovo je garancija na prodor korozije sa unutrašnje strane, a ne garancija na lak)
• Broj vrata: najmanje 4 (ako postoje i peta, onda ona moraju pokrivati prtljažnik tako da prostor vertikalno iznad njega ne predstavlja cjelinu sa prostorom u unutrašnjosti). Na ovaj načim automobil ima tri odvojena prostora sa zatvorenim vratima: prostor motora, putnički prostor i prtljažni prostor.
• Boja automobila: crna (svi ponuđači imaju ovu boju, i nije navedena nijansa, jer proizvođači imaju posebne nazive za svoje nijanse boje, a to bi značilo i preferiranje nekog određenog proizvođača).

Motor i transimisija:

• Tehnologija rada motora: Diesel SUS ciklus, četverotaktni princip rada
• EURO norme o čistoći ispuha: NIJE PROPISANO (ovo je propisano drugim Zakonskim aktima, i ZJN ne dopušta da se propisuje bilo šta što se kosi sa Standardima i Zakonskim propisima)
• Radna zapremina NIJE PROPISANA (nije relevantno propisivati s obzirom da će se navesti specifična snaga po jednici mase, a navoditi uz to i zapreminu bilo bi preferiranje nekog ili manjeg broja modela)
• Najveća snaga motora: ne manje od 100 KS na 1.000 kg mase automobila (cijeli okrugli brojevi su iz razloga nepreferiranje nikoga od proizvođača. Navoditi najmanju ili snagu motora bez navođenja mase vozila je fizički nekorektno, a staviti ograničenje snage kao „ne više od“ bi bilo klasično preferiranje određenog ponuđača i ograničenje nuđenja boljeg rješenja. Dakle, i veća specifična snaga od najmanje tražene čini ponudu validnom).
• Najveći obrtni moment: NIJE PROPISAN (Naveden je ciklus po kojem radi motor – Diesel četverotaktni SUS, a kada je uz to navedena i najmanja dopuštena specifična snaga motora po masi, bilo kakvo navođenje obrtnog momenta bilo bi preferiranje jednog ili manjeg broja modela. Svi moderni (datum proizvodnje naveden) Diesel SUS četverotaktni motori imaju sličan najveći obrtni moment, pa bi propisivanje ove vrijednosti bilo nekorektno).
• Broj obrtaja pri kojima se ostvaruje najveći obrtni moment: pri ne više od 1.900 obrtaja koljenastog vratila motora (odlika velike većine modernih diesel SUS četverotaktnih motora je da imaju najveći obrtni moment pri nižim obrtajima od ovdje postavljenih)
• Mjenjač: automatski (potpuno je svejedno da li je sa motorom spojen preko hidrodinamičke spojnice, ili sa jednim jednim kvačilom preko robitizranog mjenjača, ili sa dva kvačila).

Oprema u unutrašnjosti (obavezno):

• Preklopiv i djeljiv naslon zadnje klupe
• Automatski klima uređaj
• Vozačko sjedište sa podešavanjem visine
• Kolo upravljača podesivo po visini i dubini
• Električni podizači prozora najmanje naprijed
• 12 Volti utičnice i USB utičnice, najmanje po jedna u unutrašnjosti putničkog prostora (za dopunjavanje telefona i prenosnog računara), i najmanje jedna u prtljažnom prostoru (laptop). Dakle ukupno dvije od 12V, u putničkom i prtljažnom prostoru po jedna, i jedan USB priključak.
• Podrška za lumbalni dio kičme za vozačko sjedište (medicinska preporuka za profesionalne vozače - National Institute of Neurological Disorders and Stroke)
• Radio sa podrškom za mp3 format (čitač CD medija nebitan)
• Uređaj za navigaciju sa displejom integrisanim u intrument tablu, ili prednji panel i to na način da predstavlja jednu neodvojivu cjelinu
• Podni prostirači naprijed i nazad

Elementi aktivne i pasivne sigurnosti:

• Tempomat sa graničnikom za brzinu
• Komande za kontrolu radio uređajem i mobitelom (bluetooth konekcija) na volanu (sigurnosni element)
• Spajanje telefona sa radio uređajem ili infotaiment sistemom (sigurnosni element)
• Sisitem za elektornsku kontrolu stabilnosti koji uključuje sistem protiv blokade točkova, elektronska raspodjela sile kočenja i hidraulička pomoć kod kočenja! (Ništa od navedenog nije patentno vlasništvo jednog od proizvođača, niti Ugovorni organ navodi zaštićeno trgovačko ime bilo koga od proizvođača). (sigurnosni elementi)
• Zračni jastuci za vozača, suvozača, bočni zračni jastuci i zračne zavjese (sigurnosni elementi)
• Automatsko blokiranje dotoka goriva u slučaju nesreće (sigurnosni element)
• Automatsko otključavanje svih vrata u slučaju nesreće (sigurnosni element)
• Upozorenje za neukopčan pojas za sve putnike u automobilu (sigurnosni element)
• Upozoravajuća lampica za pad pritiska u pneumaticima na instrument ploči (sigurnosni element)
• Prednja svjetla za maglu
• Zadnje svjetlo za maglu

Ostala oprema:

• Elektronski uređaj za zaštitu od krađe vozila (podrazumijeva imobilajzer i/ili alarm)
• Centralno daljinsko zaključavanje i otključavanje vozila
• Senzori za udaljenost objekata iza i ispred vozila
• Trokut, set za prvu pomoć, rezervni točak dimenzija kao i oni na automobilu, ili najviše inč manji promjer otvora za felge, i najviše 10 mm manja širina gazišta u odnosu na pneumatike na automobilu. (ovo kako bi zbog namjene vozila – putovanja na duže rute, najveća brzina u slučaju korištenja rezervnog pneumatika ne bi bila drastično smanjena). Obavezno odvijač za točkove i dizalica.

Garancija na motor i mehanizme ne može biti manja od 48 mjeseci, i broj kilometara za to vrijeme koji pokriva garancija ne može biti manji od 100.000 km.

Postojanje ovlaštenog servisa u Bosni i Hercegovini je obavezno.

library_books Detalji tendera

access_time Rok za prijem ponuda
3. apr 2018
chevron_right Šifra tendera
1028-7-1-49/18
chevron_right Broj vozila
1
chevron_right Vrsta Postupka
Konkurentski zahtjev
chevron_right Faza Postupka
Završen
chevron_right Naziv ugovornog organa
Regulatorna komisija za energiju u Federaciji BiH
business Izabrani ponuđač
Hercegovina auto Mostar
directions_car Vrsta vozila
Putničko
directions_car Vrsta motora
Dizel
directions_car Stanje vozila
Novo
chevron_right Tenderska dokumentacija objavljena na portalu JN
Da
chevron_right E-aukcija
Da

attachment Tenderska dokumentacija

TD_1028-7-1-49_18.zip