arrow_downward Tražene specifikacije
Dužina: max. 9000mm
Širina: do 2550 mm
Visina: max. 3 500 mm
Prednji prepust: do 1 400 mm
Međuosovinsko rastojanje između prve u druge osovine : od 3 800 do 4000 mm
Međuosovinsko rastojanje između druge i zreće osovine : od 1350 do 1400 mm
Klirens: min. 400 mm
Prednji prilazni ugao : min. 33%
Maksimalni ugao uspona; min. 50%
Bočni ugao prevrtanja: min. 23 stepena
Dubina gaza kroz vodu : min. 0,7 m
Nosivost: min. 9 500 kg
Nosivost prednje osovine: min. 5000 kg
Nosivost zadnje osovine: min. 11 800 kg
Ukupna tehnička dozviljena maksimalna masa od 17 000 do 21 600 kg
Pogon: 6x6
Motor : turbo dizel, četverotaktni, 6 cilindara u liniji
Zapremina motora: od 6500do7000 ccm
Snaga motora: od 190 do 230 kW
Rezervoar goriva: min : 200 litara
Mjenjač: manuelni min. 5 brzina+ hod nazad, sa PTO izvodom snage za pogon pumpe za vodu
Reduktor: 2-stepeni
Blokada međuosovinskog diferencijala
Upravljač: hidroulični sistem za upravljanje
Kabina: kratka sa tri sjedišta (sjedalo za vozača + 2 sjedala za suvozače)
Podizači stakla : električni
Retrovizori: podesivi, grijani retrovizori
Točkovi : jednostruki svi točkovi
Akumulatori : 2 komada , min. 190 Ah
N A D O G R A D NJ A :
KONSTRUKCIJA NADOGRADNJE:
Nadogrednja na pomoćnoj šasiji koja je elastično oslonjena preko posebnih gumenih oslosnaca. Pomoćna šasija od čeličnog materijala zaštićena iznutra i spolja posebnim premazom koji štiti od spoljnih utjecaja.
Konstrukcija nadgradnje od čeličnih profila koji se zavaruju u cjelovitu stabilnu konstrukciju.
Sama konstrukcija da ima oblik u gabaritima koji su u skladu sa homologaciskim zahtjevima.
Materijal za konstrukciju , konstrukcioni čelični profili u kombinaciji sa rebrastim aluminiskim profilima koji su međusobno vezani vijčanim vezama sa policama i spremištima za opremu.
Nadogradnja spolja zatvara se glatkim aluminiskim limom debljine 2 mm, koji su lijepljeni na postojeću konstrukciju i s vanjske strane ofarbani u RAL 3000 i bijelu RAL 9010, i iznutra dodatno zaštićena od korozije na metalnim površinama.
Unurtašnja nadogradnja izrađena od glatkih aluminiskih ploča u sivoj boji u kombinaciji sa rebrastim limom po preporuci naručioca.
Stepenici nadogradnje presvučeni rebrastim limom.
Ispod boksova dodatni zatvoreni prostor za smještaj opreme čije zatvorene stranice ujedno služe kao spremnici za lakši dohvat opreme koja se nalazi pri vrhu nadogradnje,obložene aluminiskim protukliznim limom (rebrasti lim).
Zadnji dio nadogradnje da ima podizna vrata koja su ojačana gasnim amortizerima i bravama za zaključavanje.
Ispod podiznih vrata da se nalazi priključak za punjenje rezervoara, sa stabilnom i slijepom spojkom.
ALUMINIJSKE ROLETNE
Nadogradnja da ima s lijeve i desne strane po dva prostora za opremu, koji se zatvaraju aluminijskim roletnama s sistemom za zaključavanje. Zatvaranje aluminijskih roletni da se vrši preko uzdužne šipke s vanjske strane (Barlock sistem): Roletne da su zaštićene postupkom eloksiranja. Po visini da su namještene LED svjetiljke tako da je osvijetljen unutrašnji prostor u boksu i svjetiljke se automatski pale kada su podignute roletne.
Za zaključavanje roletni da se koristi jedan ključ.
KROV NADOGRADNJA
Mogućnost penjanja na krov pomoću ljestvi koje su montirane sa desne strane vozila.
Na krovu s lijeve i desne strane da se nalazi blenda i u nju da su smješteni LED reflektori za osvetljenje okoline vozila.
Na lijevoj i desnoj strani vozila da su smještena po dva LED reflektora i dva sa zadnje strane vozila . Sveukupno vozilo da je osvijetljeni sa 6 Led reflektora.
Krov koji je prohodan da je osvijetljen sa LED svjetiljkama za noćni rad.
Na krovu da se nalaze nosači za aluminijske ljestve.
Na krovu da se nalazi aluminijski sanduk za smještaj ostale opreme.
Sanduk da je opremljen u LED tehnici. Sanduk da je vodootporan.
ELEKTRO INSTALACIJIA I OSVIJETLJENJE NADOGRADNJE
Orginalna svijetla podvozja da su zaštićena mrežicama koja su ofarbana bijelom ili crnom bojom.
Na krovu sa lijeve i desne strane da se nalazi blenda za smještaj LED reflektora za osvjetljavanje okoline.
Iznad svake roletne da se nalazi po jedan LED reflektor i dva LED reflektora sa zadnje strane vozila (ukupno 6 LED reflektora).
Svijetla da se pale pomoću prekidača iz kabine vozila , na komandnoj tabli pumpe. U prostoru gdje je smještena pumpa da se nalazi osvjetljenje u LED tehnici , tako da je obezbjeđena optimalna osvijetljenost radnog prostora.
Na nadgradnji da se nalazi elektroormar sa osiguračima.
Postavljena glavna sklopka podvozja i nadogradnje
Obezbijeđen priključak za isključivanje struje.
REZERVOAR ZA VОDU
Rezervoar za vodu zapremine 8.000 litara, izrađen od inoxa, sa pregradama za ublažavanje talasanja vode u vožnji, snabdijeven revizionim otvorom, priključkom za punjenje, priključkom za preliv i elektronskim mjeračem nivoa vode.
Rezervoar da ima mogućnost direktnog ispusta vode.
Rezervoar da je elastično oslonjen na pomoćni ram vozila čime se sprečava nastajanje torzionih sila i povećava mogućnost kretanja po neravnom terenu.
Sa lijeve i desne strane vozila da se nalazi LED svjetiljka koja pokazuje količinu vode u rezervoaru.
REZERVOAR ZA PJENILO
Rezervoar za pjenilo zapremine minimalno 300 litara izrađen od inoxa, sa pregradama za ublažavanje talasanja pjenila u vožnji.
Rezervoar je elastično oslonjen na pomoćni ram vozila čime se sprečava nastajanje torzionih sila i povećava mogućnost kretanja po neravnom terenu , da je snabdijeven otvorom za punjenje i reviziju, priključkom za preliv i elektronskim mjeračem nivoa.
Rezervoar da ima mogućnost direktnog ispusta pjenila.
P U M P A
Pumpa da je smještena u zadnjem dijelu vozila i da se sastoji od centrifugalne vatrogasne pumpe normalnog pritiska (10 bara) i visokog pritiska (40 bara) i pripadajuće instalacije.
Pumpa da dobiva pogon preko kardanskih vratila od pomoćnog pogona vozila koji se uključuje iz kabine vozila .
Protok pumpe normalnog pritiska min. 1 800 l/min pri 10 bara i usisnoj visini od 3 m.
Protok pumpe visokog pritiska min. 250l/min pri 40 bara i usisnoj visins od 3 m.
Tehnički opis:
Opskrga usisnog dijela preko priključka A promjera 110 mm, opremljen spojkom Stroz 110 mm i slijepoim spojkom s lancem.
Pumpa da ima sistem za usisavanje koje je povezano s rezervoarom.
Pumpa da ima 2 izlaza B promjera 75mm, koja se nalaze na zadnjoj strani vozila.
Pumpa da ima jedan visokotlačmi priključak vezan za vitlo sa visokotlačnim cijevima.
Pumpa da ima ugrađenu termo zaštitu od pregrijavanja
Armatura pumpe:
Dva prekidača za kontrolu broja obrtaja pumpe.
Manometar za srednji pritisak.
Manometar za visoki pritisak.
Manometar za usisni pritisak i manovakumetar.
Elektronski pokazivač nivoa vode u rezervoaru.
U prostor gdje je smještena pumpa da je postavljeno osvjetljenje u LED tehnici , tako da je obezbijeđena optimalna osvijetljenost radnog prostora.
TOP ZA VODU
Na krovu vorila treba da se nalazi vodeni top protoka minimum 1 600 l/min. Na pritisku od 10 bara
V I T L O
Dva vatrogasna vitla sa gumenim nestješnjivim crijevom, jedno s desne strane unutrašnjeg prečnika 19 mm i dužine 50 m namjenjeno za brze intervencije gašenja, drugo sa lijeve strane unutrašnjeg prečnika 25 mm i dužine 50 m , ugrađeno na zadnjem spremištu vozila
Vitlo da se namotava ručno sa ručicom za namotavanje gumenog crijeva.
Za kraj vitla da je učvršćena mlaznica podesiva od punog mlaza do vodene magle.
PREDNJE VITLO ZA IZVLAČENJE
Vučna sila min. 7900 kg na jednoj sajli,
Motor: min. 7,0 KS
Komanda: Ručica s kablom (min 3,0 m)
Reduktor: 3-stepeni planetarni,
Prenos: 430:1
Mazivo: HT litijumska mast,
Kvačilo: mehaničko,
Kočnica : automatska u dobošu
Doboš prečnik/dužina: min 8,0 cm/ min 20 cm,
Težina: min 60 kg,
Sajla: min 26 mm x min 12 mm,
Uvodnik sajle: valjkasti
Preporučena baterija: mimimalne snage struje 650 CCA
Napojni kabal: 2x min. 1,8 m,
Dimenzije: min 620mm d x min 200 mm š x 290mm v
Mjere za montažu: min 250 mm x min 110 mm.
SVJETLOSNA I ZVUČNA SIGNALIZACIJA
Vozilo da je opremljeno na krovu sa dvjema bljeskajućim svjetiljkama u LED tehnologiji mplave boje i tri tonskom sirenom snage 100w. Uređaj da posjeduje i sistem razglasa sa ugrađenim mikrofonom. Boksovi za smječtaj opreme i prostor za pumpu da je osvjetljen, kao i prostor oko vozila.
Ugrađeni indikatori sa lampicama za:
-podignute roletne
-rad svjetiljki
-uključenost pumpe
-rad modrih svjetiljki.
Na maski vozila da se ugrade dvije trepćuće LED svjetiljke u plavoj boji.
Na zadnjem lijevom i desnom kraju nadogradnje da se nalazi integrisana LED svjetiljka u plavoj boji.
Na krovu sa lijeve i desne strane da se nalazi blenda za smještaj LED reflektoru za osvjetljavanje okoline.
Iznad svake roletne da se nalazi po jedan LED reflektor i dva LED reflektora sa zadnje strane vozila (ukupno 6 LED reflektora)
B O J E NJ E V O Z I L A
Vozilo da je obojeno vatrogasno - crvenom bojom RAL 3000, podvozak crnom, a blatobrani bijelom bojom. Natpis na kabini i logoreflektirajuća folija ispisana na vratima: VATROGASCI TVJ NOVI GRAD 123