arrow_downward Tražene specifikacije
Šasija sa duplom kabinom
Motor min Euro 5
Zapremina motora max 5890 cm3
Snaga motora min 185kW
Mjenjač manuelni min 6 brzina
BRUTO MASA VOZILA min 12 t
VRSTA OSLANjANjA VOZILA PRIMJENA Standardna namjena
SPECIJALNE VERZIJE Šasija
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK
Međuosovinski razmak min 3690 mm
Boja Crvena RAL 3000 IC 096
Gume Gume 285/70R19.5 ON ROAD TRACTION
VRSTA KOČNICA
Disk kočnice, naprijed i pozadi
PRIMJENA SPECIJALNE VERZIJE Standardna namjena
Svjetla za maglu
Modul za nadogradnje
Tempomat
Manuelni klima uređaj
Suncobran spoljašnji
Vozačko sjedište, vazdušno oslonjeno, podesivo u 3 pravca
Izvod snage sa zadnje strane
ABS + ASR + ESP
Akumulator min 143 Ah
Alternator min 70 A
Krov standardne boje (bijeli)
Dizalica
Elektropodizači bočnih stakala
Filter vazduha iza kabine
Glavni prekidač napajanja
Grijani i elektropodesivi retrovizori
Rezervoar AdBlue grijani
Instrument tabla sa dodatnim podacima
Standardna bruto masa Izduvna cijev centralna
Zadnja klupa presvučena tkaninom
Pribor za prvu pomoć
Kompresor vazduha min .225 cm3
Standardni zadnji prepust
Osnovni alat Ograničenje brzine 90 km/h
Boce za vazduh, čelične
Motorna kočnica Podizanje kabine sa servouređajem
Čelični naplaci
Nosač kuke Retrovizori max 2600 mm
Nosač rezervnog točka
Vjetrobransko staklo i bočna stakla zatamnjeni i obojeni
Komplet za pušače
Boce za vazduh sa standardnim oznakama
Standardni sistem kočenja Standardni raspored na šasiji
Retrovizori prema normi 2003/97/CE
Podmetači za točkove 2 kom Indikator nevezanog pojasa
Tahograf digitalni Instrument tabla u km
Predfilter s grijačem Standardna prednja svjetla
Prednja zaštita od podletanja Prednja kuka za izvlačenje - oko
Branik prednji plastični
Prenosni odnos diferencijala 4.111 24/12V pretvarač
Blokada - imobilizator Priprema za radio-radio, cd ili usb
Rezervni točak
Rezervoar 200 lit Suvozačka dupla klupa presvučena tkaninom
Sigurnosni pojasevi
Lijevi volan/desna strana vožnje Sušač vazduha s grijačem
Rešetkasti grijač
Kabina obložena tkaninom
Usisnik vazduha gornji – s vrha kabine
Vjetrobransko staklo bez grijača dodatnog
Kabina dupla (6+1) Prednje paraboličko oslanjanje
Zadnje paraboličko oslanjanje
Zadnja zaštita od podletanja
Zaštita šasije + tektil
Buka prema normi CE 92/97 Zvučni signal za vožnju unazad Uz ponudu priložiti izjavu ovlašćenog zastupnika šasije za BIH, da je na teritoriji BIH organizovan servis i da je garancija za šasiju minimalno 12 mjeseci.
REZERVOAR ZA VODU Konstrukcija Izgrađen od visoko-kvalitetnog poliestera ojačanog staklenim vlaknima (GRP). Rezervoar za vodu ima atest za prevoz pitke vode. Pojačanu krutost rezervoara obezbjeđuju profilisane stranice. Rezervoar je vezan za nadogradnju. Priložiti uz ponudu atest za rezervoar za pitku vodu. Kapacitet 2.500 litara Dizajn Rezervoar je montiran tako da spriječi bilo kakve torzalne sile i pogodan je za ekspolataciju i po teškim terenima. Standardna verzija rezervoara obuhvata:
- Otvor sa poklopcem za reviziju - Protivtalasne pregrade - Prelivni sistem sa oduškom za pritisak i vakuum - Pražnjenje rezervoara sa loptastim ventilom min 1“
- Ploča protiv kavitacije spriječava formiranje lijevka pri usisavanju - Punjenje rezervoara preko jednog usisnog otvora 75 mm smješten sa desne strane vozila sa ugrađenim kuglastim ventilom - Pokazivač nivoa vode REZERVOAR ZA PJENILO Kapacitet 300 litara Smještaj Rezervoar za pjenu smješten je uz rezervoar za vodu Konstrukcija Rezervoar za pjenu podešen je za transport i čuvanje svih poznatih vrsta sintetičkih i proteinskih pjenastih smjesa kao i AFFF. Izgrađen je od visoko-kvalitetnog poliestera ojačanog staklenim vlaknima ( GPR ) Oprema Otvor za punjenje pjenila Sigurnosni ventil – oduška za vakuum Sekcija cjevovoda od sistema za miješanje pjene sa loptastim ventilom Loptasti ventil min 1“ za pražnjenje Električni mjerač nivoa pjenila CENTRIFUGALNA VATROGASNA PUMPA Smještaj U spremištu vozila na zadnjem dijelu vozila, fiksirana za okvir nadogradnje Pogon pumpe Kardanskim vratilom sa pomoćnog pogona mjenjača PTO Konstrukcija pumpe Centrifugalna pumpa normalnog pritiska i visokog pritiska Materijal Kućište, difuzor, radno kolo od lake legure otporne na koroziju ili visokolegiranog čelika.Vratilo pumpe od nehrđajućeg čelika. Kapacitet Vatrogasna pumpa srednjeg i visokog pritiska kapaciteta 3000 lit/min pri 10 bara i 400 lit/min pri 40 bara Povezivanje Usisna linija do rezervoara vode sa leptir ventilom min DN125 Jedan usisni otvor DN 110 ispod zadnjih vrata sa stabilnom i slijepom spojkom Dva srednjetlačna izlaza STORZ 75 mm na pumpi sa ručnim ventilom, izvučeni u donji dio nadogradnje, lijevo i desno. Uz pumpu smještena upravljačka ploča sa kontrolnim instrumentima (manometar, mano-vakum metar, analogni pokazivač vode u rezervoaru, brojač radnih sati, regulator pritiska pumpe) Pumpa ima komandu za zaustavljanje u slučaju nužde Mogućnost potpunog pražnjenja pumpe radi izbjegavanja smrzavanja Cjevovod pumpe izrađen od inoksa Jedan izvod pod pritiskom prema monitoru sa ventilom DN 80 Jedan izvod za vitlo sa crijevom visokog pritiska
Vakum pumpa Komande Ručno Usisna visina 3,0 m za oko 10 s ( prema DIN standardu) maksimalno 7,5 m SISTEM ZA DOZIRANjE PJENE Konstrukcija Uređaj za doziranje smjese pjenila služi da dozira smjesu pjene u pravilnom odnosu. Sistem je potpuno mehanički, sa minimumom pokretnih dijelova. Sistem dozatora je podesan za upotrebu sa svim vrstama smjese pjene, proteinske ili sintetičke baze, kao i agensa koji formiraju vodeni film ( AFFF). Aktiviranje Ručni Opseg doziranja 1%, 3% ili 6% Spojevi 1 usisni vod sa ventilom prema rezervoaru za pjenu 1 vod za spoljno usisavanje i ispiranje sa ventilom, sa fleksibilnim crijevom za usisavanje iz kanistera ili buradi
VODENA INSTALACIJA ZA NORMALNI I VISOKI PRITISAK Komandna tabla U zadnjem dijelu vozila, upravljanje ručno Sadržaj Manometar normalnog pritiska 0-25 bara Manometar visokog pritiska 0-100 bara Osvjetljenje upravljačke table Prekidač za pokretanje / isključenje pumpe PTO Komanda za gas (broj obrtaja motora) Komanda za ventil - voda iz rezervoara Komanda za ventil – pjenilo iz rezervoara Komanda za doziranje pjene 1%, 3%, 6% Komanda za ventil vitla sa crijevom Brojač radnih sati Za samousisavanje Vakumetar -1-0-25 Ručica za uključivanje vakum pumpe Komanda za vodu u rezervoar Cjevovodi Cjevovodi za vodu izrađeni su od kvalitetnog nehrđajućeg čelika, cjevovodi za pjenilo izrađeni su od materijala otpornih na pjenu (nehrđajući čelik). Dimenzije i konfiguracija cijevi projektovani su za najmanji otpor trenja pri radu punim kapacitetom. Oznake Simboli ili slovni Spojevi Sve spojke su prema standardu STORZ izrađeni od legura obojenih metala ili visokolegiranog nehrđajućeg čelika. Slijepi poklopci su sa lancom. VITLO ZA BRZU INTERVENCIJU SA CRIJEVOM ZA VISOKI PRITISAK 40 bara Konstrukcija Jedno vitlo sa crijevom, montirano na lijevoj strani za vodu ili pjenu. Namotavanje električko, sa mogućnostima ručnog namotavanja Crijevo Kotur sadrži nestišljivo gumeno crijevo dužine min 50 m unutrašnjeg prečnika 25 mm Mlaznica Za kraj crijeva učvršnjena je mlaznica visokog protoka 100-200 l/min pri pritisku od 40 bara (zavisi od dužine crijeva). Mlaznica je podesiva od punog mlaza do vodena magle. Protok se može regulisati od 0-200 l/min. Pomoću dodatka za pjenu koji se navrće na mlaznicu, postiže se najbolji kvalitet pjene.
NADOGRADNjA Konstrukcija Izrađena je od alumijnijumskih profila međusobno spojenih zavarivanjem u jedinstvenu cjelinu koja je povezana sa osnovnim ramom. Prostor je predviđen za smještaj opreme. Unutrašnjost je obložena ukrasnim aluminijumskim limovima, gornja pokrivka je od rebrastog aluminijumskog lima. Bočne stranice se zatvaraju aluminijumskim rolo vratima. U zadnjem dijelu roletna. Ukupno na vozilu minimalno 5 (pet) rolo vrata. Al-rolo vrata od lakog metala koje spriječavaju prodiranje kiše i prašine. Ispod boksova dodatno zatvoren prostor za smještaj opreme čije otvorene stranice ujedno služe kao stepenice za lakši prihvat opreme koja se nalazi pri vrhu nadogradnje obložene aluminijumskim protivkliznim limom (rebrasti lim). Na desnoj strani vozila montirane ljestve za penjanje na krov potpomognute plinskim amortizerima. Ljestve u gabaritima vozila. U produženoj kabini ugrađena 4 nosača za izolacione aparate. Ugrađeni su za sjedištem. ELEKTRO OPREMA Osvjetljenje Prema nacionalnim saobraćajnim propisima farovi, zadnja štop svjetla, žmigavci, svijetlo za vožnju unazad i osvjetljenje registarskih tablica. Osvjetljenje kabine, prostora za pumpu, bočna svjetla. Signalizacija Integralna svjetlosno zvučna signalizacija – dva komada rotirajućeg svjetla na krovu vozila i bljeskajuće svjetiljke, elektronska trotonska sirena sa komandnom tablom i sistem razglasa sa ugrađenim mikrofonom na prednjoj tabli. Dva plava u zadnjem i prednjem dijelu vozila. Četiri reflektora snage 1000 W unakrsno postavljeni u zadnjem dijelu nadogradnje, omogućeno napajanje sa elektroagregata, upravljanje stupom (stubom) sa upravljačke konzole kod pumpe.
FINALNA OBRADA Nadogradnja Obojena vatreno crveno RAL 3000 Šasija i naplatci Crno RAL 9005 branici bijela boja, blatobrani bijela Antikorozivna zaštita Zaštita donjih površina i šasije premazom na bazi zaštita bitumena. Premaz prebunan između profila i limova spriječava škripu/lupu i prodor kondezovane vode. Široka upotreba oplate i lakih legura, uz tektil premaz, omogućuju eksploataciju vozila u uslovima velike vlažnosti vazduha sa minimalnim problemima od korozije. Logo na vozilu Logo Vatrogasnog saveza Republike Srpske na vozačevim vratima, a na suvozačevim logo Teritorijalne vatrogasne jedinice Trebinje OPREMA
Mlaznica Storz C kom 1
Mlaznica za srednju/tešku pjenu S4 M4 DIN 14366 kom 1
Turbo mlaznica Storz C 400 l/min DIN 14365 kom 1
Potisno crijevo B kom 2
Potisni crijevo C kom 5
Prelazna spojka B/C kom 1
Međumješalica Z4 DIN 14384 kom 1
Kanister za pjenilo 20 l kom 1
Izolacioni aparat MSA AirMaxx* kompl 4